نقاشی آزادِ آفرینش نقش

نمایشگاه نقاشی گروهی با سبک رئال در فرهنگسرای اشراق برپا شده است.

آزاده شیخی هنرمند نقاش در خصوص نمایشگاهش در گفتگو با خبرنگار حوزه تجسمی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: نمایشگاهی که این روزها در نگارخانه آفرینش نقش برگزار شد، حاصل تلاش من و هنرجوهایی است که تقریبا دو سالی می‌شود به وادی هنر پا گذاشته‌اند.

وی افزود: 40 اثر با تکنیک‌های مختلف از جمله سیاقلم، آبرنگ، پاستل و مداد رنگی ارائه شده که همگی در سبک رئال هستند. با توجه به اینکه رشته تحصیلی هنرجوها رشته‌هایی غیر از هنر بود، ابتدا باید آن‌ها سبک رئال را با شیوه‌های مختلف اجرا فرا می‌گرفتند و پس از آن اگر به سبک‌های دیگر علاقه‌مند باشند، آن سبک‌ها را دنبال کنند. از این رو در این یکی دو سال روی سبک رئال کار کردم و ماحصل آموخته‌ها در این نمایشگاه عرضه شد.

وی خاطرنشان کرد: گروه سنی هنرمندان این نمایشگاه 23 تا 43 سال و چون خانواده‌های آنان بعضاً با فعالیت آن‌ها در زمینه هنر موافق نبودند، این نمایشگاه سبب شد تا خانواده‌ها بیشتر به هنر متمایل شوند. از طرفی چنین نمایشگاهی سابقه هنری خوبی برای هنرجوها محسوب می‌شود و آنان را به فعالیت در این وادی ترغیب می‌کند.

وی ادامه داد: ابعاد کارها متفاوت بوده و تقریبا هر نفر سه یا 4 اثر را ارائه کرده است. همچنین تا به امروز استقبال خوبی از نمایشگاه صورت گرفته اما از فروش خیلی راضی نبوده‌ام.

گفتنی است؛ این نمایشگاه نقاشی تا 3 آذر در فرهنگسرای اشراق میزبان هنردوستان است.



برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار