مشهد؛

بهره‌برداری از اقامت‌سرای ارزان‌قیمت ویژه مددجویان کمیته امداد در مشهد

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان رضوی گفت: تا پایان سال جاری بهره‌برداری اقامت‌سرای ارزان‌قیمت ویژه مددجویان این نهاد در مشهد مقدس صورت می‌گیرد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ؛ محسن مسعودیان‌راد، بابیان اینکه احداث اقامت‌سرای ارزان قیمت در مشهد مقدس برای نیازمندان و مددجویان کمیته امداد از تأکیدات رهبری است، افزود:  با احداث  اقامت سرای  رایگان افراد بیشتری می توانند به زیارت حرم مطهر رضوی مشرف شوند. 

مسعودیان‌راد با اشاره به مشکلات کاری پیرامون تأخیر در بهره‌برداری این اقامت‌سرا، گفت: به دلیل نوسانات اقتصادی و مالی روند کار در این اقامت سرا را با کندی و مشکل روبه رو کرد.

وی به رعایت نکات استاندارد و ایمنی در احداث این اقامت‌سرا اشاره کرد و افزود: تاکنون احداث کار این اقامت سرا به خوبی در حال انجام است و با برنامه‌‌های پیش‌بینی شده، برنامه‌های دیگری همچون اردوها وخدمات فرهنگی طراحی شده تا برای مددجویان ساکن در این اقامت سرا  به اجرا دربیاید. 

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان رضوی، تصریح کرد: کمیته امداد استان خراسان ضوی  پذیرای کل اردوهای کشوری به مشهد را متقبل شده است که در حال حاضر با افزایش ظرفیت اردوگاه شهید هاشمی نژاد از 300 به 600 نفر ار در دستور کار خود قرار داده است.


انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.