کتاب «حماسه وارثین» در هفته بسیج رونمایی می‌شود

مسئول سازمان بسیج مداحان کشور گفت: از دیگر برنامه‌های سازمان در هفته بسیج، سخنرانی دکتر ‌رائفی‌پور با موضوع نفوذ بر عرصه ‌هیئات است که اول آذر در اجتماع عمومی ‌مداحان اهل بیت(ع) ایراد خواهد شد.

محمد فراهانی، مسئول سازمان بسیج ‌مداحان کشور در گفتگو با خبرنگار حوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان با اشاره به برنامه‌های هفته بسیج ‌مستضعفین اظهار کرد: کتاب «حماسه ‌وارثین» با موضوع اشعار معرفتی و ‌بصیرتی امام حسین(ع) و نقش کاروان اهل بیت ‌اباعبدالله(ع) ‌در انتقال رسالت عاشورا که توسط سازمان بسیج مداحان تهیه و تولید شده، به مناسبت هفته بسیج رونمایی می‌شود.

وی بیان کرد: از دیگر برنامه‌های سازمان در هفته بسیج، سخنرانی دکتر ‌رائفی‌پور با موضوع نفوذ بر عرصه ‌هیئات و ‌مداحان است که اول آذر در اجتماع عمومی ‌مداحان اهل بیت(ع) در ‌حسینیه شهدای بسیج ایراد خواهد شد و ‌مداحان کشور نیز به صورت ویدئو کنفرانس از این برنامه استفاده می‌کنند.

فراهانی تصریح کرد: علاوه بر برنامه‌های کشوری سازمان بسیج مداحان تعدادی برنامه استانی و شهرستانی نیز در هفته بسیج برگزار می‌شود که همایش ‌مداحان و نشست‌های تخصصی ‌ذاکرین اهل بیت عصمت و طهارت(ع) از جمله آنهاست.

مسئول سازمان بسیج ‌مداحان کشور خاطرنشان کرد: همچنین مراسم پر فیض قرائت دعای ‌کمیل و ‌ندبه روز جمعه 29 آبان در حرم ‌مطهر حضرت ‌رقیه(س) برپا خواهد شد که این برنامه در شبکه یک سیما و شبکه‌های استانی نمایش داده می‌شود.






برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار