یارانه ۴۵۵۰۰ تومانی آبان قابل برداشت شد

یارانه 45هزاروپانصد تومانی نقدی آبان‌ماه، سه‌شنبه شب به حساب سرپرستان خانوارها واریز شد

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، پنجاه و هفتمین مرحله پرداخت یارانه نقدی ساعت 24 سه‌شنبه 26 آبانماه سال 1394 به حساب سرپرستان خانوار واریز شد.
 
بر اساس این گزارش یارانه نقدی می‌بایست در روز 22 ماه جاری واریز می‌شد، اما تاخیر واریز به این ماه (مرحله 57) نیز قدم گذاشته است.
 
لازم به ذکر است اجرای طرح هدفمندی یارانه ها از سال 89  در کشور شروع شد و به موجب قانون پرداخت 45هزار و 500 تومان یارانه نقدی برای کمک به اقشار کم‌درآمد در دستور کار قرار گرفت.
 
بنابر اعلام سازمان هدفمندی، یارانه نقدی آبان ماه نیز همانند دوره های قبل برای هر نفر 45 هزار و 500 تومان است.
 
لازم به ذکر است که براساس قانون بودجه سال ۹۴ کل کشور، دولت موظف است تا ۶ میلیون نفر از خانوارهای ثروتمند جامعه را از فهرست دریافت یارانه نقدی ماهانه حذف و منابع آن را صرف امور زیربنایی و اشتغال کشور کند.

گفتنی است بر اساس اعلام علی ربیعی، وزیر رفاه تا مهرماه بیش از ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار نفر از دریافت یارانه حذف شده اند و این رویه ادامه دار خواهد بود.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۳
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۳ ۲۷ آبان ۱۳۹۴
همه چیز زیاد شد به غیر از یارانه ها. بنزین، خانه، ماشین، لبنیات و ....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۱ ۲۷ آبان ۱۳۹۴
حالا خوبه شما اونهارو دارید ما بیچاره ها اصلا اون را هم نداریم و رایانه مون هم قطع شده!!!!!!! با با بی خیال این دولت که فهمیدم طرفدار سرمایه داری و بوجود آمدن اختلاف طبقاتی هستش.........
United States of America
ناشناس
۰۹:۲۸ ۲۷ آبان ۱۳۹۴
پدرم بازنشته تامین اجتماعی با 10 سال سابقه ماهی 260000 تومان حقوق میگیرد و یه مغازه که البته بیشتر شبیه انبار و دستفروشی میکند تا مخارج زندگی را تامین کند و خودم چون مجردم و جدا زندگی میکنم یارانه خودمم به پدرم بخشیدم که او بگیرد و چون بنده 2 سال قبل یه ماشین داشتم و فروختم و به خاطر مقداری طلب هنوز سند نزدیم و فقط قولنامه نمایشگاه داریم و بعدش برای خودم یه ماشین قسطی چینی خریدم الان تو سایت زده شما 2 تا ماشین دارین و دارای جواز کسب میباشید و جزو افراد ثروتنمد جامعه هستید و با تاسف زیاد یارانه پدرم رو قطع کردن و الان 2 ماه مشکل داریم.. از طریق سایت اعتراض هم نوشتیم ولی هنوز هیچ جوابی نگرفتیم--اگه میشه کمک کنید تا این مسائل به گوش مسئولین برسد-با تشکر
آخرین اخبار