اوباما: در برابر تهدید داعش متحد هستیم/ اعزام نیروی زمینی از آمریکا برای مقابله با داعش اشتباه است

رئیس‌جمهور آمریکا در سخنانی در آنتالیای ترکیه اعلام کرد: هدف ما ویران کردن و نابودی کامل گروه تروریستی داعش است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی الجزیره، "باراک اوباما،" رئیس‌جمهور آمریکا در سخنرانی خود در آنتالیا گفت: بر همبستگی با فرانسه و همکاری نزدیک با این کشور در تحقیقات ادامه می‌دهیم. 

اوباما افزود: فرانسه شریک مهمی در مبارزه با تروریسم است. تبادل اطلاعاتی با فرانسه را در زمینه با مبارزه با تروریسم گسترش می‌دهیم. ما با همتایان فرانسوی خود برای تعقیب عاملان حملات پاریس همکاری می کنیم. ما در برابر تهدید داعش متحد هستیم. هدف ما ویران کردن و نابودی کامل این گروه تروریستی است.

رئیس ‌جمهور آمریکا اعلام کرد: چهار میلیارد و پانصد هزار میلیون دلار کمک به آوارگان سوری ارسال خواهد شد. 

اوباما گفت: ما باید امنیت خود را تضمین کنیم. آوارگان قربانی تروریسم هستند. ما آوارگان بیشتری را پس از بررسی های امنیتی خواهیم پذیرفت. شاهد پیشرفت محدودی در تلاش های سیاسی برای حل بحران سوریه هستیم. تنها راه حل بحران آوارگان، حل بحران در سوریه است. بستن درهای بر روی آوارگان سوری خیانت به ارزش های عدالت و حقوق انسانی است.

وی افزود: می دانیم برای حل بحران سوریه با راه طولانی روبرو هستیم.

اوباما مدعی شد: بشار اسد نقشی در آینده سوریه نخواهد داشت، زیرا عامل بحران کنونی است. باید توافق کنیم بشار اسد نقشی در آینده سوریه نداشته باشد. 

وی خاطر نشان کرد: ما بر از بین بردن منابع مالی داعش متمرکز خواهیم شد. راهبرد نظامی ما حملات شدید هوایی علیه داعش است. ما گزارش های اطلاعاتی را با متحدان خود برای مقابله با تهدیدات تروریستی مبادله می‌کنیم.

اوباما تأکید کرد: اعزام نیروهای زمینی از آمریکا برای مقابله با داعش اشتباه خواهد بود. اعزام پنجاه هزار نظامی به سوریه مشکل را حل نخواهد کرد.

رئیس‌جمهور آمریکا افزود: راهبرد ما علیه داعش برای از بین بردن توان این گروه باید مستمر و پایدار باشد. ما بر زمینه هایی متمرکز خواهیم شد که به موفقیت جنگ ما علیه داعش کمک می‌کند. 

اوباما گفت: تصمیم گرفتم نیروهای ویژه به سوریه اعزام شوند تا هماهنگی در مبارزه با تروریسم بهبود پیدا کند. خطرناکترین مسئله در مورد داعش، ایدئولوژی مبتنی بر "قتل" این گروه است. ما همواره در برابر ادامه خطر داعش هوشیار هستیم.


انتهای پیام/

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۹
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۴ ۲۶ آبان ۱۳۹۴
این بمب گذاری هم مثل همون حادثه برج های دوقلو هستند که خودشون به بهانه حمله به عراق تدارک دیدند. حالا هم برای اینکه زودتر بشار اسد رو بخوان از قدرت بردارن دارن این برنامه ها رو میچینن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۴ ۲۶ آبان ۱۳۹۴
چه عشقی میکنند این نظامیان آمریکایی با صدها میلیارد دلار پولهایی که بخاطر جنگ با داعش گیرشون میاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۴۱ ۲۶ آبان ۱۳۹۴
داعش اصلی خود امریکاست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۲ ۲۵ آبان ۱۳۹۴
پایگاه های نظامی امریکا رو تو منطقه و اسرائیل رو نابود کنیم امریکا خودش نابود میشه از هر لحاظ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۸ ۲۵ آبان ۱۳۹۴
تاسپهسالار جهان سردار سلیمانی هست، آمریکا وغیره هیچ غلطی نميتونن بکنند،با یک اشاره رهبری وسردار وبه امید خدا لباس رزم جنگ خودمون رو از صندوق بیرون میریم وار جا اشاره کنن رو به تل خاک تبدیل میکنیم،،،، انشالله ب امید اون روز
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۲ ۲۵ آبان ۱۳۹۴
بزای نابودی داعش اول باید سران آمریکا و عربستان و اسراییل و ترکیه و فرانسه و ... نابود بشوند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۱ ۲۵ آبان ۱۳۹۴
اوباما جوک خوبی می گوید همین آمریکا داعش را درست کرده خود هیلاری کلینتون گفته که داعش را ما درست کردیم حالا این بازی مضحک را خود آمریکا راه انداخته که می خواد داعش را از بین ببرد اصلا آمریکا در سوریه رفته که به داعش کمک کنه نه اون رو از بین ببره انشا الله خدا داعش و یاری کنندگان او را لعنت ابدی فرماید
Germany
ناشناس
۲۰:۰۳ ۲۵ آبان ۱۳۹۴
اره جون خودت...داعش فرزند خوانده شماس...
Germany
ناشناس
۱۹:۵۷ ۲۵ آبان ۱۳۹۴
به طور واضح و آشکار به نظر می‌رسد که اگر کمک های شما به گروه های تروریستی از جمله گروه تروریستی خطرناکی مانند داعش قطع شده و حمایت از طرف آنها انجام نشود نابودی کامل آنها قطعی خواهد بود
آخرین اخبار