مهم ترین اخبار گروه اجتماعی در‌ 25 آبان ماه

مهم ترین عناوین اخبار اجتماعی در 25 آبان ماه را می توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مهم ترین عناوین اخبار اجتماعی در 25 آبان ماه در این بسته خبری گردآوری شده است.


متهم نفتی گفت:در سال 88 به واسطه ارتش چین از یک شرکت آمریکایی هفت دکل حفاری برای ایران خریداری کردم.


رئیس سابق سازمان تامین اجتماعی گفت: موضوع واگذاری شرکت‌های سازمان تامین اجتماعی که ابتدا در مجلس عنوان شد دروغ محض و کذب است.


محیط زیست یکی از عرصه های حیاتی و بسیار حائز اهمیتی است که اصل 50 قانون اساسی نیز به آن اختصاص یافته،اما برخی اوقات اقداماتی اجرایی می شود که این اصل خطیر و اساسی نادیده گرفته می شود و سلامت زیست محیطی را به مخاطره می اندازد.


تحت پوشش قرار گرفتن داروهای تالاسمی تولید داخل برابر تفاهم نامه ای است که با وزارت بهداشت امضا شده است و اکنون این سازمان نیز نسبت به آن متعهد است و داروها صد درصد رایگان در اختیار بیماران تالاسمی قرار می گیرد.


علیزاده طباطبایی گفت: موکلم به رای پرونده اش اعتراض دارد چرا که در پرونده وی مسئله شهادت شهود مطرح شده که مهدی هاشمی این شهادت در دادگاه را قبول ندارد.


مدیرکل عتبات سازمان حج و زیارت گفت: تا کنون بیش از یک میلیون نفر برای اعزام به اربعین حسینی در سامانه سماح ثبت نام کرده اند.


معاون استاندار خوزستان گفت: برای تکرار نشدن مشکلات سال قبل اماکن امداد رسان کشور عراق را نیز ما تجهیز می کنیم .


با گذشت حدود یک سال از ارتقاء پروانه اپراتورهای تلفن همراه،درحال حاضر 80 درصد از سند پیوست فرهنگی تدوین شده است.


تایید استاندارد و اصول ایمنی جرثقیل‌های برجی توسط کارشناسان پروژه‌های سازمان مهندسی و عمران شهر تهران امری ضروری است.


زیباسازی شهری یکی از مولفه های حائز اهمیت در اصول و معماری شهرسازی به شمار می رود که میزان احترام و توجه مدیران شهری به شهروندان را به تصویر می کشد.


عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: اتخاذ تدابیر قانونی و تعیین مجازات‌های سنگین نقش موثری در کاهش بروز جرائمی مثل نفوذ مواد مخدر در زندان‌ها دارد.


جانشین رئیس پلیس راهور تهران بزرگ از اجرای طرح تشدید برخورد با خودروهای دودزا خبر داد.


مدیرعامل سازمان بوستان ها و فضای سبز شهرداری تهران گفت: میزان سرانه فضای سبز پایتخت تا پایان برنامه دوم، 5 ساله شهرداری تهران از 15/6 متر به 17/4 متر مربع می رسد.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار