مهم ترین اخبار گروه اجتماعی در6 آبان ماه

مهم ترین عناوین اخبار اجتماعی در 6 آبان ماه را می توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مهم ترین عناوین اخبار اجتماعی در 6 آبان ماه در این بسته خبری گردآوری شده است. 


مدیرکل استاندارد استان تهران گفت: برند دست‌چین غیر استاندارد بود که با دستور قضایی پلمپ شد و اجازه هیچ گونه فعالیتی را برای تولید ندارد.


وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ایران، با سفربه کشورعراق،برای ایجاد تسهیلات ارتباطی زائران اربعین حسینی با مقام های عراقی دیدار می کند.


رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر از سیل و آبگرفتگی در 3 استان کشور و از مفقودی 2 تن و امدادرسانی به 31 تن در این حادثه خبر داد.‎


معاون حج، عمره و عتبات سازمان حج و زیارت گفت: یازده پیکر دیگر از اجساد منتقل شده به ایران تعیین هویت شدند.


سازمان داوطلبان هلال‌احمر بر اساس اصول هفت گانه جمعیت‌های ملی صلیب‌سرخ و هلال‌احمر تشکیل شده است.


نگارش نامه توسط سازمان مدیریت بحران تنها به دلیل اقدامات پیشگیرانه صرت گرفته بود و بدین معنا نبود که قطعا در زمستان بحران خواهیم داشت.


دبیر کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: وزارت نیرو مکلف شد تا تمامی کارکنان شاغل در پست‌های فشار قوی برق را از لحاظ حقوق ، مزایا و سایر امتیازات با کارمندان پیمانی و رسمی یکسان‌سازی کند.


رئیس دیوان عدالت اداری گفت: استخدام مستلزم مجوز قانونی است و اگر دستگاهی چنین عمل نکرد، خلاف قانون است.


در حالی که ماجرای سرعت و فیلترینگ تلگرام چالشی برای کاربران فضای مجازی و سوژه داغ مسئولان وخبرگزاری ها شده ،گروهی از کاربران درحال مهاجرات به یک شبکه پیام رسان خارجی دیگر هستند.


رئیس مرکز روابط عمومی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: حال عمومی وزیر مطلوب است کسالت برطرف شده و در حال حاضر عازم جلسه‌ای دیگر هستند.


افزایش مالیات در برخی کشورها منجر به شکل‌گیری شغل‌های کاذب و افزایش قاچاق کالا شده است.


معاون امور توان بخشی سازمان بهزیستی کشور گفت: نابینایان دارای ظرفیت‌های بالقوه بسیار بالایی بوده و توان تحصیلات بالا و کسب مهارت را دارا هستند.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.