کیارستمی: تقاضای مجمع فوق‌العاده یک دروغ بزرگ است

دبیر فدراسیون تیروکمان گفت: شایعه جمع امضا چند هیات استانی تیروکمان برای برگزاری مجمع فوق‌العاده وجود خارجی ندارد.

تقاضای مجمع فوق‌العاده یک دروغ بزرگ است
رضا کیارستمی در گفت‌وگو با خبرنگار  سایر حوزه‌های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره اتفاقات پیش آمده در فدراسیون تیروکمان و درخواست‌های برخی از هیات تیروکمان  استان‌ها مبنی بر برگزاری مجمع فوق‌العاده اظهار داشت: مجمع انتخاباتی فدراسیون قرار بود 18 آبان برگزار شود اما چون تیم ملی در مسابقات تایلند بود و شجاعی نیز به عنوان یکی از اعضای هیات ژولی باید در برگزاری مسابقات شرکت می کرد. قبل از سفر به تایلند از سمت خزانه داری کمیته ملی المپیک استعفا داد.

کیا رستمی گفت: شجاعی برای اینکه اهداف فدراسیون حفظ شود به درخواست تعداد زیادی از هیات استان‌ها م مسولین در فدراسیون از ریاست خزانه داری کمیته ملی المپیک کناره‌گیری کرد. که متاسفانه پس از آن چند هیات استان که با یکی از کاندید برای ریاست رایزنی کرده بودند به مخالفت با شجاعی پرداختند و خواهان برگزاری مجمع فوق‌العاده شدند.

دبیر فدراسیون تیروکمان افزود: تا کنون هیچ نامه‌ای از سوی هیات استان‌ها مبنی بر برگزاری مجمع فوق‌العاده به دست ما نرسیده است و وزارت خانه نیز این نامه را تایید نمی‌کند بنابراین چنین نامه‌ای به صورت مکتوب وجود خارجی ندارد اگر این‌گونه بود حتما پیگیری می‌کردیم.
کیارستمی گفت: درباره این موضوع با 20 رئیس هیات تیروکمان صحبت کردم و آن‌ها نیز گفتند که چنین نامه‌ای به دستشان نرسید.
ضمن اینکه اگر چنین نامه‌ای وجود داشته باشد با امضای 4 یا 5 هیات مجمع تشکیل نخواهد شد.

دبیر فدراسیون تیروکمان افزود: برای برگزاری مجمع فوق‌العاده دو سوم آرا یعنی حدود 30 امضا از بین 54 هیات استان‌ها لازم است. ضمن اینکه 4 هیات نیز با سرپرستی اداره می‌شود امضایشان مورد تایید نیست.

وی گفت: درخواست فوق‌العاده برگزاری مجمع درجه یک شایعه است و جنبه رسانه‌ای دارد و وزارت ورزش نامه‌ای مبنی بر برگزاری مجمع را تایید نمی‌کند.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/      

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار