خریداران علاوه بر 20 درصد مبلغ خودرو چه هزینه ای باید بپردازند؟

معاون بازار یابی و فروش سایپا گفت: متقاضیان باید علاوه بر 20 درصد مبلغ خودرو هزینه دیگری هم بپردازند که از 250 هزار تومان تا 880 هزار تومان متغیر است و به مبلغ وام بستگی دارد.

رضا تقی زاده معاون بازار یابی و فروش سایپا در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،با بیان اینکه یکی از فاکتورهای قابل ارزیابی در این طرح تحویل به موقع خودرو و برنامه ریزی مناسب در تحویل آن می‌باشد تصریح کرد: به دلیل تقاضای بالا و محدودیت ظرفیت تولید برخی خودروها تحویل آنها به ماه‌های بعد موکول خواهد شد.

وی در خصوص پرداخت ارزش افزوده توسط مشتری گفت: مشتریان در این فروش از خدمات تسهیلات بهره‌مند می‌شوند و طبق الزام قانون باید از سود آن ارزش افزوده پرداخت کند.

وی ادامه داد: ما به عنوان یک واسطه عمل می‌کنیم و این مبلغ را از متقاضی دریافت و به حساب سازمان امور مالیاتی واریز می‌کنیم.

معاون بازار یابی و فروش سایپا در پاسخ به این سوال که مردم علاوه بر پرداخت بیست درصد مبلغ خودرو چه مقدار دیگری باید پرداخت کنند گفت: این مقدار به مبلغ وام بستگی دارد زیرا وام از شش میلیون تومان تا 25 میلیون تومان است و این مبلغ نیز از 250 هزار تومان تا 880 هزار تومان متغیر خواهد بود.

وی در خصوص وجود آمارهای متفاوت از شرکت افراد در این طرح و وجود شایعاتی در فضای مجازی مبنی بر بازار گرمی شرکت‌های خودروساز برای تشویق بیشتر مردم گفت: شفافیت آمار و امکان نمایش آنلاین آن در سیستم،امکان قابلیت ارائه اطلاعات شرکت به صورت داشبورد مدیریت در اتاق مدیران و همچنین اعتبار سنجی و ثبت توسط بانک مرکزی این شایعات را به طور کامل منتفی می‌کند.

تقی‌زاده با بیان اینکه 4 بانک سپه، صادرات، تجارت و ملت با ما همکاری می‌کنند بیان کرد: نیازی نیست که متقاضیان به بانک مراجعه کنند و تنها چک‌های دریافتی از متقاضیان را بانک‌ها به صورت دین تنزیل می‌کند.

وی به بیان اینکه این چک‌ها قراردادی است که تحت نظارت بانک مرکزی و وزارت صنعت با مجوز هیئت دولت صادر شده است ادامه داد: اگر متقاضیان نتوانند چک‌های خود را پاس کنند بانک آن چک را مصطرب می‌کند و وجه آن را از حساب ما برمی‌دارد.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/


برچسب ها: خودرو ، بازار ، خرید ، وام ، بانک ، فاکتور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۸ ۲۳ آبان ۱۳۹۴
دوستان سلام در ادامه کمپین خریدن خودروی صفر ممنوع کمپین نپرداختن اقساط رو راه بندازیم تا دفعه بعد اگه قرار شد دولت وبانک مرکزی دخالت بکنند به نفع مردم دخالت بکنند نه به نفع سرمایه دار به هر حال اونایی هم که خرید کردن دوستان وفامیلهای خودمان هستند که از ماه دیگه به دلیل کیفیت پایین خودرو ها واقساط زیاد سخت پشیمان خواهند شد.
یا علی.
کمپین نپرداختن اقساط فراموش نشه اگه همه نپردازند هیچ کاری نمیتونند بکنند.
یا علی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۷ ۲۳ آبان ۱۳۹۴
من خریدام ولی نمیخوام قسط هارو پرداخت کنم اینم یجور مبارزه با بانک مرکزی وهم با خودرو سازهاست. ماشینو اتیش میزنم ولی قسط نمیدم .بیان منو بندازن زندان مگه چند نفرو میتونند زندانی کنند.
اصلا بیاین کمپین پس ندادن اقساط راه بندازیم
یا علی
-
ناشناس
۱۳:۵۷ ۲۳ آبان ۱۳۹۴
سالی که نکوست از بهارش پیداست

حالا تازه شروع شده...

جوجه را آخر پاییز میشمارن
آخرین اخبار