روایت‌گر خاطرات

خاطره‌های «مهرین مختاری» با انبوهی از رنگ‌های روشن و تیره به تصویر در آمده است.

مهرین مختاری هنرمند نقاش در گفتگو با خبرنگار حوزه تجسمی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛  گفت: پس از نمایشگاه قبلی‌ام در سال گذشته، خلق آثار برای این نمایشگاه را آغاز کردم و تقریباً طی یک سال این مجموعه را آماده ساختم.

وی افزود: 17 اثر در این نمایشگاه ارایه شده که تکنیک آن‌ها اکریلیک و کلاژ بوده و به صورت ذهنی و نیمه انتزاعی کار شده است.

وی خاطرنشان کرد: نوع  ارایه آثار در این نمایشگاه نسبت به قبلی‌ها متفاوت بود و در این کار‌ها فیگور و پرتره نیز دیده می‌شود. به غیر از یکی، دو اثر مابقی پرتره‌ها تصویر یک شخصیت است که با توجه به نزدیکی به ذهنم آن را برگزیدم.

وی ادامه داد: «گذر زندگی» اشاره به خاطره‌های من دارد خاطراتی که لایه به لایه انباشته شده‌اند و هر تابلو روایت‌گر داستان‌هی متعددی است.

مختاری تصریح کرد: اصراری بر ارتباط گرفتن مخاطب با اثر ندارم مثل یک شاعر یا یک نویسنده که وقتی شعر می‌سراید و داستان می‌نویسند به این فکر نمی‌کند که چه تعداد با او ارتباط می‌گیرند. هنر‌های تجسمی نیز همین است و اگر بخواهی به برخی چیز‌ها فکر کنی اصلاً نباید کاری تولید کرد. من فکر می‌کنم دستی که هنرمند  کار خویش را به درستی انجام دهد علاقه‌مندان واقعی هنر حتماً با کار ارتباط می‌گیرند.

گفتنی است این نمایشگاه تا 2 آذر‌ در نگارخانه الهه میزبان هنردوستان است.


برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.