لایحه مدیریت آب های سطحی به شورای شهر می رود

رئیس مرکز مطالعات و برنامه ریزی شهر تهران گفت: شهرداری تهران در خصوص مصرف بهینه آب و آب های سطحی تصمیم دارد لایحه ای را به شورای شهر تهران تقدیم کند.

لایحه مدیریت آب های سطحی به شورای شهر می رودبه گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ بابک نگاهداری رئیس مرکز مطالعات و برنامه ریزی شهر تهران در نشست هم اندیشی خبرنگاران و مدیران شهری ( مدیریت بحران در تهران) که امروز در ساختمان مطالعات و برنامه ریزی شهر تهران برگزار شد، با بیان اینکه ما در مرکز مطالعات چند پروژه را در خصوص مدیریت بحران آب بررسی می‌کنیم، اظهار کرد: یک نشست هم اندیشی مشترک با وزارت نیرو در دستور کار داریم تا بتوانیم به یک الگوی مدیریت هماهنگ در خصوص مدیریت بحران آب برسیم.

رئیس مرکز مطالعات و برنامه ریزی شهر تهران ادامه داد: امیدواریم با بحث و گفتگویی که با وزارت نیرو انجام می‌دهیم بتوانیم به یک نقطه مثبت مدیریت بحران آب دسترسی پیدا و بحران آب را مهار کنیم.

وی با بیان اینکه پایان نامه بسیاری از دانشجویان در بحث مادی و معنوی می تواند در مدیریت بحران آب در اولویت مرکز مطالعات قرار گیرد، تصریح کرد: تدوین برنامه 5ساله سوم شهرداری تهران به مرکز مطالعات واگذار شده است به همین منظور با استفاده از نیروهای متخصص در تلاش هستیم تا مواد قانونی لازم را در این برنامه بنویسیم.

نگاهداری با تأکید بر اینکه با برقراری ارتباط نزدیک با مردم می‌توانیم در خصوص مدیریت بحران آب، از ظرفیت های بسیاری استفاده کنیم یادآور شد: جذب عمومی مشارکت مردم برای مهار بحران در دستور کار جدی شهرداری تهران و مرکز مطالعات قرار دارد.

وی افزود: در دوره 4 ساله اولویت اصلی سرمایه گذار ی ویژه است و در این خصوص لایحه‌هایی را به صحن شورا خواهیم برد تا بتوانیم مصرف بهینه آب و آب‌های سطحی را مدیریت کنیم.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار