سید حسن نصر الله بر لزوم ادامه مقاومت در برابر صهیونیست‌ها، تأکید کرد

دبیرکل حزب الله در سخنرانی امروز خود به مناسبت «روز شهید،» بر لزوم ادامه مقاومت و حفظ روحیه جهادی در مقابل نظامیان صهیونیست، تأکید کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از العهد، «سید حسن نصرالله،» دبیرکل حزب الله، امروز (چهارشنبه) به مناسبت روز «شهید حزب الله» در مجمتع «سید الشهدا لبنان» سخنرانی کرد. دبیرکل حزب‌الله در سخنرانی خود اظهار داشت: «عملیات شهادت طلبانه شهید "احمد قصیری"، بزرگترین عملیات در تاریخ مقاومت و نزاع عربی-اسرائیلی بوده است.»

«سید حسن نصرالله» افزود: «ما به شهدا غبطه می خوریم و به آنها تبریک می گوئیم، چراکه خود را از زندان فانی دنیا رهانیدند و راه دنیای ابدی و تنعم جاویدان را در پیش گرفتند. ما هم در این مسیر قرار داریم؛ اراده تنعم داریم و ولی نعمت خود را شکرگذاریم. از شهدا، به خاطر آن‌همه فداکاری که برای امت اسلامی، نسل‌های ما و آینده جامعه اسلامی تقدیم کردند، تشکر می کنیم. از مهم‌ترین دستاوردهای خون شهدا، تقویت روحیه جهادی، مقاومت، عزت و شهادت طلبی است. شهادت، سلاح ماست. اگر می خواستیم به امکانات، تسلیحات و تجهیزات دست یابیم، دیگر مقاومت و آزادی وجود نداشت. از آغاز، روحیه جهادی، تنها سلاح قدرتمند ما علیه توحش دشمن بوده است.»

دبیرکل حزب‌الله در ادامه تصریح کرد: «نیروهای دشمن می توانند ارتباط مناطق مختلف فلسطینی با یکدیگر را قطع کند، ولی نمی توانند مانع رسیدن چاقو به دست جوانان فلسطینی شوند. آن‌ها علیه مقاومت و برای تخریب آن، جنگ به راه می اندازند؛ چرا که اگر این روحیه را از ما سلب کنند، ما دیگر کاری از پیش نخواهیم برد؛ از این رو ما وظیفه داریم با این جنگ ها مقابله کنیم. ما وظیفه داریم تا روحیه جهادی و اراده مصمم خود را در مبارزه با اشغالگری حفظ کنیم. خانواده‌های شهدا و این حالت رشد‌یافته انسانی، اخلاقی و جهادی نتیجه خون شهداست. ما از خانواده‌های شهدا، جز صبر، پایداری، فداکاری هرچه بیشتر و رضایت به آنچه خداوند برایمان مقدر کرده ندیده‌ایم.»

«سید حسن نصرالله» در خصوص سفر « بنیامین نتانیاهو،» نخست وزیر رژیم صهیونیستی، به آمریکا گفت: «این سفر، همراهی آمریکا با رژیم صهیونیستی و حمایت مستمر "واشینگتن" از این رژیم را نشان می دهد. آمریکا امروز بر تمام جنایات رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین سرپوش می گذارد. آنها در آخرین بخش دیدار خود، موضوع حزب الله را مطرح کردند؛ البته این برای ما افتخار است.»
وی در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: «جنگ نظامی علیه لبنان، همواره در مکانیزم سیاسی امریکا و رژیم صهیونیستی محتمل است؛ ولی ما وقوع آن را بعید می دانیم، چراکه رژیم صهیونیستی توان آن را ندارد.از برخی طرف ها در داخل می خواهیم شریک آمریکا و رژیم صهیونیستی نباشند.

 دبیرکل حزب الله سپس افزود: «شکست محاصره فرودگاه "کویرس" پس ازدوسال، از اراده راسخ افسران و سربازان ارتش سوریه در مبارزه نشان دارد. پیروزی آن‌ها، برای آمریکا این پیام را داشت که تنها راه حل سیاسی است و نمی توانید از سیاست برتری جویی بهره ببرید.»




انتهای پیام/

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار