توجه ویژه رسانه‌های صهیونیستی به حضور سید حسن نصرالله در میان مردم

رسانه‌های صهیونیستی با انعکاس سخنرانی سید حسن نصرالله و حضور وی در میان مردم لبنان، این اقدام دبیرکل حزب‌الله را غیرمعمول توصیف کردند.

توجه ویژه رسانه‌های صهیونیستی به سخنرانی سید حسن نصرالله
به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان  به نقل از شبکه تلویزیونی المیادین، این شبکه در وبگاه خود درباره واکنش رسانه های رژیم صهیونیستی به حضور سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان در تجمع عزاداران حسینی نوشت: سخنرانی سید حسن نصرالله مورد اهتمام و توجه مستقیم رسانه های اسرائیلی قرار می گیرد و شبکه های تلویزیونی آن سخنرانی او به ویژه لحظه ورود او را به مجتمع سید الشهداء را به طور زنده پوشش می دهند.

کانال اول تلویزیون اسرائیل آنچه شب تاسوعا روی داد را «مسئله دراماتیک» توصیف کرد. روزنامه یدیعوت آحارنوت نیز در این خصوص حضور علنی نصرالله را در میان جمعیت به مدت طولانی «غیر معمول» توصیف کرد.

کانال اول تلویزیون اسرائیل همچنین در این خصوص اعلام کرد که «این یک سخنرانی کامل بود و مانند گذشته نبود که برای چند دقیقه خارج شود. این یک مسئله دراماتیک است.»

این تلویزیون افزود «حامیان نظام سوریه و حزب‌الله در حالت شادی و طرب به سر می برند. اسد برای اولین بار پس از پنج سال به روسیه سفر کرد و نصرالله نیز از محل خود خارج شد و یک سخنرانی کامل ایراد کرد.»

کانال ده تلویزیون اسرائیل نیز در این خصوص اعلام کرد «مسئله کاملا نادر بود که در آن نصرالله علنا یک سخنرانی در برابر هوادارانش در ضاحیه در جنوب بیروت ایراد کرد.»


انتهای پیام/

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۶
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۵ ۰۲ آبان ۱۳۹۴
جیگر ندارند بزنند تا ببینند دیگر حسین تنها نیست . اقا بیاد صافشون میکنیم.
آخرین اخبار