القدس العربی: موافقت اوباما با افزایش کمک های نظامی به رژیم صهیونیستی

روزنامه القدس العربی نوشت دولت اوباما با افزایش کمک های نظامی به رژیم صهیونیستی موافقت کرده است.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان ، روزنامه "القدس العربی" به نقل از یک منبع نزدیک به کاخ سفید نوشت دولت باراک اوباما با افزایش کمک های نظامی به رژیم صهیونیستی به عنوان بخشی از توافق امنیتی که رئیس جمهور آمریکا و نتانیاهو بر سر آن گفتگو کردند، موافقت کرده است.

این منبع تأکید کرد این توافق اعلام رسمی نشده است. وی همچنین اذعان کرد واشینگتن تلاش دارد روابط تنش آلود آمریکا و رژیم صهیونیستی محدود شود.  طبق اعلام "بن رودز،" دستیار مشاور امنیت ملی آمریکا، هم اکنون اوباما با افزایش کمک های سالیانه 3 میلیارد دلاری به رژیم صهیونیستی موافقت کرده است. همچنان که با ارسال جنگنده های "اف-35" بیشتری به رژیم صهیونیستی موافقت شده است.

از سوی دیگر، ده ها نفر از دموکراتهای آمریکا با ارسال نامه ای به اوباما از وی خواستند توافقنامه ای رسمی و جدید با نخست وزیر رژیم صهیونیستی امضا کند که حاوی جزئیات کمک های امنیتی باشد؛ همچنین تعدادی از اعضای سنا پیشنهاد کرده اند این توافق جدید شامل تدابیر لازم و مناسب برای بازدارندگی ایران باشد.

روز گذشته، میچ مک کانل، رهبر اکثریت سنا و هری رید، رهبر اقلیت این مجلس، با نتانیاهو برای گفتگوها در خصوص آنچه "تهدیدات ایران" می نامند، و نیز بررسی راه های ارائه کمک های جدید به رژیم صهیونیستی دیدار کردند.


انتهای پیام/


برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار