برگزاری اردوی مشترک تکواندو نوحوانان یاسین با تیم ملی کره جنوبی

اردوی مشترک تیم تکواندو نوجوانان باشگاه یاسین پیشرو قم با تیم ملی کره جنوبی برگزار شد.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان یوسف کرمی هدایت گر تیم ملی کره جنوبی در این خصوص گفت : سالیان سال کره جنوبی به عنوان ابرقدرت تکواندو جهان به شمار میرود اما مدتی است که تکواندو کره دچار مشکلاتی شده که در پی رفع آن در صدد تعامل با کشورهای پیشرفت یافته در این رشته است .
وی گفت: در حال حاضر با پیشرفتی که تکواندو ایران داشته است به وضوح مشاهده شده که تکواندو ایران حریف پایاپایی برای کره جنوبی به شمار میرود و میتواند کمکی برای رفع مشکل تیم کره باشد.
کرمی ادامه داد: در حال حاضر چندین سال است که تیم تکواندو ایران از روش مبارزه الکترونیک استفاده می کند و این امر باعث به روزرسانی تیم ایران شده است.
وی گفت:در همین راستا بنا به درخواست تیم کره جنوبی اردوی مشترکی بین تیم ملی نوجوانان کره جنوبی و ایران برگزار شد تا کره جنوبی بتواند از تجربه ایران در تکواندو بهره گیرد که البته تکواندوکاران نوجوانان باشگاه یاسین پیشرو قم نیز در این اردو حضور داشتند.
وی با تاکید بر اینکه من خود یک یاسینی هستم ،افزود: از آنجا که باشگاه یاسین پیشرو در پی ستاره ها نیست و تنها ستاره سازی میکند ، با این دید باز مسوولان باشگاه یاسین میتوان امید داشت که برترین های تکواندو کشور از تیم یاسین برایند و بتوانند نام ایران را در تکواندو بیش از پیش به جهان معرفی کنند.


*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار