تورنمنت آزاد قزاقستان G1 – آلماتي

عميدی از مبارزه در فينال انصراف داد/ اميد مدال نقره را به گردن آويخت

اميد عميدی تكواندوكار وزن 87- كيلوگرم كشورمان با دو پيروزي راهی مرحله فينال تورنمنت آزاد قزاقستان شد اما به دليل آسيب ديدگی و جلوگيری از تشديد اين آسيب از ادامه مبارزات انصراف داد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان چهارمين و آخرين روز از تورنمنت آزاد قزاقستان (G1)، از صبح امروز با مبارزات تكواندوكاران اوزان 87- و 87+ كيلوگرم مردان آغاز و اميد عميدی تنها نماينده كشورمان در اين روز مدال نقره را به گردن آويخت.

تكواندوكار وزن 87- كيلوگرم كشورمان در اين رقابتها، در نخستين گام با نتيجه 16 بر 2 "عسكر بايملدا" از قزاقستان را از پيش رو برداشت و سپس با نتيجه 13 بر 7 ، "ام بار انديايه" فرانسوی را برد و راهی مرحله فينال شد.

تكواندوكار فرانسوی، چندی پيش در المپيك ارتش‌های جهان موفق به كسب مدال طلا شده بود و هم اكنون در رده نهم رنكينگ المپيكی و يكی از حريفان اصلي مردانی در رنكينگ است. 

عميدي كه در دو مبارزه قبلي با آسيب ديدگی مواجه شده بود، با صلاحديد كادرفني و براي جلوگيری از تشديد آسيب ديدگی و حضوری مقتدرانه در تورنمنت كرواسی از شركت در فينال انصراف داد و مدال نقره را به گردن آويخت.

نماينده كشورمان با اين مدال ارزشمند، 6 امتياز ديگر به اندوخته‌هايش در رنكينگ المپيكي وزن چهارم اضافه كرد.

اين دوره از مسابقات از روز يكشنبه (3 آبانماه) در شهر "الماتي" قزاقستاني آغاز و امروز (چهارشنبه) پس از 4 روز پيكار به پايان رسيد.

تیم ملی تکواندوی کشورمان در اين رقابتها با ترکیب آرمین هادی پور، محمد کاظمی، بهنام اسبقی، فرزاد ذوالقدری و امید عمیدی و با هدایت بیژن مقانلو بعنوان سرمربی و مهدی بی باک بعنوان مربی حضور داشت كه توسط آرمين هادى پور يك مدال طلا و توسط اميد عميدي يك مدال نقره را بدست آورد. 

این رقابتها G1 بود و به دارندگان مدال طلا، 10 امتیاز، نقره 6 امتیاز و برنز 3.6 امتیاز در راستای افزایش امتیازات رنکینگ المپیکی برای کسب سهمیه بازیهای المپیک ریو 2016 تعلق گرفت.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/


برچسب ها: تکواندو ، عمیدی ، رقابت ها
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.