حضور 400کارشناس رسمی دادگستری در دیوان عدالت اداری

رئیس دیوان عدالت اداری گفت:به علت اهمیت حضور کارشناسان در پرونده های قضایی دیوان عدالت اداری از حضور 400کارشناس در بررسی پرونده ها استفاده می کند.

حضور 400کارشناس رسمی دادگستری در دیوان عدالت اداریبه گزارش خبرنگار حوزه حقوقی وقضایی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت السلام والمسلمین منتظری رئیس دیوان عدالت اداری در نشستی که امروزسه شنبه به مناسبت روز کارشناس در سالن اجلاس سران وزارت کشور از سوی کانون کارشناسان رسمی دادگستری برگزار شد با اشاره به اهمیت حضور کارشناسان در پرونده های قضایی اظهار داشت: اهمیت وجایگاه بسیار مهم وتاثیر گذار کارشناسی در هر رشته ای نشان دهنده این است که کارشناس باید با علم روز ودانش در هر رشته ای خودش را جلو ببرد.

وی افزود : نکته ای که باید نسبت به آن تاکید کرد این است که با توجه به اهمیت کارشناسی ،یکی از ارگان هایی که باید از کار گارشناسی استفاده کند دستگاه قضاء است و قضات را در امر قضاوت کمک کنند.

رئیس دیوان عدالت اداری گفت:با پیشرفت علم و گسترس جوامع و ورود فضایی مجازی در تمام حوزه ها ،امر قضاء هم باید در همین جهت پیشرفت کند واگر دستگاه قضاء امروز بخواهد در امر قضاء موفق باشد باید از وجود کارشناسان بهره مند شود.این بدین معنی است که قضاوت بدون حضور کارشناسان بدون حضور کارشناسان موفق نخواهد بود .

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار