ساری؛

حضور معاون اول قوه قضاییه در آمل

معاون اول قوه قضاییه در آمل حضور می یابد

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، دادستان آمل با اشاره به سفر رئیس قوه قضاییه به استان مازندران گفت: آیت الله آملی لاریجانی رئیس قوه قضاییه در ادامه سفرهای استانی خود، امروز برای بررسی مسایل قضایی و دیدار با مسئولان، قضات و کارکنان دادگستری استان به مازندران سفر می‌کند.

طالبی افزود: در سفر هیئت بلند پایه قضایی به مازندران، تعدادی از مسئولان عالی قضایی به نمایندگی از رییس قوه قضاییه با حضور در شهرستان‌ها و مساجد مرکز استان ضمن دیدار با مردم، در جمع قضات، مسئولان و کارکنان دستگاه قضایی شهرستانهای استان نیز حاضر خواهند شد و به بررسی مشکلات قضایی مناطق خواهند پرداخت.

دادستان آمل با اشاره به سفر معاون اول قوه قضاییه به آمل گفت: حجت الاسلام محسنی اژه ای به عنوان نماینده تام الاختیار رئیس قوه قضاییه فردا چهارشنبه در آمل حضور پیدا خواهند کرد.

طالبی افزود: برنامه کاری ایشان حضور در گلزارشهدا، افتتاح ساختمان دادگستری آمل، شرکت در جلسه شورای اداری در ساختمان دادگستری و دیدار با مردم در مسجد امام رضا (ع) است که این دیدار بعد از نماز ظهر و عصر می باشد.

وی تاکید کرد: مردم شهرستان آمل می توانند ضمن دیدار با ایشان مسائل و مشکلات خود را مطرح کنند و اگر نامه ای به رئیس قوه قضاییه دارند به مسئولین مربوطه در مسجد امام رضا (ع) تحویل دهند.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ب

برچسب ها: حضور ، معاون ، اول ، قوه ، قضائیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.