ساری ؛

برگزاری کارگاه آموزشی مدیریت بحران و پدافند غیر عامل در آبفار مازندران

یک دوره کارگاه آموزشی مدیریت بحران و پدافند غیر عامل یکروزه با حضور مدیران و کارشناسان شرکت آب و فاضلاب روستایی مازندران در سالن جلسات این شرکت برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، به نقل از اداره روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی مازندران؛در این کارگاه آموزشی دبیر ستاد مدیریت بحران و پدافند غیر عامل شرکت با اشاره به اهمیت آموزش و بیان تعاریف و مبانی پدافند غیرعامل هدف از برگزاری این کارگاه آموزشی را آشنایی و توانمند سازی نیروی انسانی ، فرهنگ سازی و ارتقای سطح علمی کارکنان و مدیران آب و فاضلاب روستایی مازندران عنوان کرد و اظهار داشت: در بسیاری از کشورهای توسعه یافته دنیا بحث پدافند غیرعامل در صدر برنامه های آنها قرار دارد زیرا پدافند غیرعامل کم هزینه ترین راه برای بالا بردن آستانه مقاومت ملی و افزایش بازدارندگی است.

مهندس نعمتی افزود: در پدافند غیر عامل علاوه بر تهدیدات نظامی باید تمرکز خود را بر خطرات جدیدتری مثل تهدیدات بیوتروریسم،زیستی و .....معطوف کنیم.

وی ادامه داد: آب از عناصر حیاتی برای مردم است و به کارگیری روش ها و دستورالعمل پدافند غیر عامل در طراحی، اجراء و بهره برداری از پروژه ها همچنین در پیشگیری و مدیریت بحران بسیار حایز اهمیت است .

مهندس نعمتی با تاکید بر ضرورت تخصیص اعتبارات لازم در بخش پدافند غیر عامل به شرکت آبفار استان گفت: امیدواریم با اختصاص اعتبارات لازم اجرای پروژه ها با اهتمام بیشتری پیگیری شود.

انتهای پیام/ح

برچسب ها: برگزاری ، آموزشی ، بحران ، مردم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.