ساری؛

اردوی راهیان نوردانش آموزان لاریجان آمل

۷۵ دانش‌آموز این بخش کوهستانی در دو مرحله به اردوی راهیان نور اعزام می‌شوند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ساری، رئیس اداره آموزش و پرورش لاریجان آمل در آیین اعزام دانش‌آموزان این بخش کوهستانی مازندران به مناطق عملیاتی غرب کشور، گفت: اردوی راهیان نور یکی از مهم‌ترین و تاثیرگذارترین برنامه‌های آموزش و پرورش در بین دانش‌آموزان مقطع متوسطه است.

حسن خاک‌پورافزود: نسل جوان و نوجوان امروز جامعه با اعزام به مناطق عملیاتی غرب و جنوب کشور بیش از پیش به ارزش دلاوری‌ و رشادت مردان و زنان این کشور در مقابله با دشمن بعثی پی می‌برد.

وی با تاکید بر اینکه در مناطق عملیاتی جنوب و غرب کشور شهدای زیادی تقدیم اسلام شده و رزمندگان بی‌شماری نیز با برداشتن جراحت جانباز شدند، اظهار کرد: جنگ تحمیلی یکی از مهم‌ترین جنگ‌های کشورمان بوده که در آن پس از هشت سال مقاومت حتی یک وجب از این مرز و بوم را به دشمن ندادیم.

رئیس اداره آموزش و پرورش لاریجان مازندران با اعلام اینکه امروزه دانش‌آموزان می‌توانند با کسب تحصیل و رسیدن به مدارج علمی بالا در راه شهدا گام بردارند و ادامه‌دهنده راه آنها باشند، ادامه داد: مشاهده مناطق عملیاتی توسط دانش‌آموزان در سنین نوجوانی می‌تواند تاثیر بسیار زیادی در زندگی فردی و اجتماعی آنها در آینده داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه در مرحله نخست اعزام دانش‌آموزان بخش لاریجان به مناطق عملیاتی غرب کشور ۳۵ دانش‌آموز دختر حضور دارند، افزود: دانش‌آموزان در قالب یک اتوبوس به مناطق عملیاتی اعزام می‌شوند.

خاک‌پور با اعلام اینکه در مجموعه ۷۵ دانش‌آموز دختر و پسر این بخش به مناطق عملیاتی می‌روند، گفت: در مرحله دوم نیز یک اتوبوس از دانش‌آموزان پسر به تعداد ۳۵ نیز به اردوی راهیان نور اعزام می‌شوند.

انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.