قیس عبدالکریم: مردم فلسطین خودشان وارد صحنه شده اند

عضو سازمان آزادیبخش فلسطین گفت مردم فلسطین دیگر به تحرکات سیاسی و دیپلماتیک تشکیلات خودگردان فلسطین اهمیتی نمی دهند و خود وارد میدان شده اند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی اسکای نیوز، «قیس عبدالکریم» عضو سازمان آزادیبخش فلسطین گفت: ادامه مشکل موجود ادامه شهرک سازی های صهیونیست ها و ادامه تعرض به فلسطینیان و توهین به قدس و مسجد الاقصی است.

وی افزود مردم فلسطین دیگر به تحرکات سیاسی و دیپلماتیک تشکیلات خودگردان فلسطین اهمیتی نمی دهند و خود وارد میدان شده اند زیرا می دانند این تلاش ها و تحرکات کارساز نبوده است و نخواهد بود. این تحرکات به خودی خود هیچ مشکلی را حل و فصل نمی کند.

عبدالکریم یادآور شد: جوهر و اصل مشکل ادامه شهرک سازی ها و اشغال سرزمین فلسطین است. اسراییلی های امروز به طرز وحشیانه ای فلسطینیان را سرکوب می کنند. مشکل و بحران کنونی باید به طور ریشه ای و اساسی حل و فصل شود.

به گفته این عضو ساف دیدار محمود عباس با مقامات حقوق بشر بین المللی و دیگر دیدارهای صورت گرفته با مسئولان خارجی و بین المللی بخشی از راهبرد گسترده موجود برای بین المللی کردن مناقشه فلسطین است. جامعه بین المللی باید به وظیفه و مسئولیت خود در قبال ملت فلسطین، قدس و مسجد الاقصی عمل کند زیرا اسراییل همه قوانین ذیربط بین المللی را نقض می کند.

وی تاکید کرد: اسراییل در حق مردم فلسطین مرتکب جنایات جنگی می شود. اگر فلسطینیان در خصوص مقابله با اشغالگران متحد و هماهنگ شوند بدون تردید این وحدت نتیجه خواهد داد و طرف اسراییلی به علت جنایاتی که در حق فلسطینیان مرتکب می شود در دادگاه بین المللی مواخذه خواهد شد.

انتهای پیام/

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار