سردار سپهر:

"استکبار جهانی" به پایان کار نزدیک می‌شود

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه گفت: استکبار جهانی به تدریج به پایان کارش نزدیک می‌شود.

به گزارش  حوزه دفاعی امنیتی  گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛  سردار سرتیپ "محمدحسین سپهر" معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه در جمع رزمندگان تیپ 12 قائم (عج) استان سمنان توانمندی و اقتدار سپاه را عامل مؤثری در شکل گیری ثبات در منطقه عنوان و با اشاره به تحولات اخیر منطقه تصریح کرد: بعضی کشورهای منطقه به جای تکیه بر توان مردمی خود در دفاع از بنیان‌های اسلام، دست دوستی به سوی مستکبران دراز کرده‌اند واز آن به عنوان افتخاری بزرگ یاد می کنند.

وی افزود : اگر مسلمین جهان همسو با ارشادات قرآن و رسول اکرم (ص) به سمت ظلم‌ستیزی تغییر جهت می‌دادند، امروز شاهد این همه قتل و کشتار در کشورهای اسلامی نبودیم و سرمایه‌های مالی و انسانی این کشورها به جای توانمندتر کردن ملل مسلمان عاملی برای کشتار مردم بی‌گناه نمی‌شد.

سردار سپهر در ادامه خاطرنشان کرد: استکبار جهانی به پایان کارش نزدیک می‌شود و نشانه‌های آن را می‌توان در بیداری ملل اسلامی و مقاومت آن‌ها در برابر ظلم جست‌وجو کرد.

معاون هماهنگ‌کننده نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه خاطرنشان کرد: علی‌رغم تلاش استکبار در القای دروغ به مردم جهان ، همگان دریافته اند که همسویی و همراهی با استکبار جهانی دیر یا زود دامنگیرشان شده و آنان را در باتلاقی عمیق فرو خواهد برد.

انتهای پیام/  
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار