سردار سپهر:

اقدامات ارزشمندی در تولیدات صنایع دفاعی و تجهیزات راهبردی صورت گرفته است

معاون هماهنگ‌کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه گفت: امروز در حوزه تولیدات صنایع دفاعی، اقدامات تحولی ارزشمندی صورت گرفته است.

به گزارش حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، سردارسرتیپ پاسدار محمدحسین سپهر معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه در آئین نخستین جشنواره تولیدات رادیویی و تلویزیونی گروه‌های تلویزیونی سپاه در استانها با تبریک میلاد ثامن الحجج (ع) از راه اندازی گروههای تلویزیونی مراکز استانها به عنوان یکی از جهادی ترین اقدامات مجموعه نمایندگی ولی فقیه در سپاه یاد کرد و گفت: تمامی مراحل این اقدام از تصمیم گیری، پشتیبانی، اقدام و اجرا با سختکوشی و تلاش بی وقفه و روحیه جهادی شکل گرفت.

وی تاکید کرد: تداوم این اقدام ارزشمند نیز نیازمند برخورداری از همین شاخص هاست.

سردار سپهر خاطرنشان کرد: مجموعه ای که به انعکاس مجاهدتهای پاسداران حریم ولایت در عرصه های پرحادثه خبری می پردازد می بایست از ویژگی‌های برجسته ای همچون ایثار، روحیه جهادی و خستگی ناپذیری برخوردار باشد.

وی با اشاره به تأکید فرمانده معظم کل قوا بر انجام اقدامات تحولی با امکانات موجود گفت: بحمد الله امروز در حوزه تولیدات صنایع دفاعی، تجهیزات راهبردی و ارتقای آمادگی رزمی با اعتبارات جاری اقدامات تحولی ارزشمندی صورت گرفته است.

در پایان این مراسم با حضور حجت الاسلام سعیدی نماینده ولی فقیه در سپاه، سردار سپهر معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه و سردار شریف مسئول روابط عمومی کل سپاه از برگزیدگان نخستین جشنواره تولیدات رادیویی و تلویزیونی گروههای تلویزیونی سپاه در استانها با اهدای تندیس جشنواره، لوح یادبود و هدایایی تقدیر شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ایران
۲۲:۲۶ ۰۵ شهريور ۱۳۹۴
باید روز به روز قدرت خود را افزایش دهیم تا آمریکاواسراییل و سگان وحشی منطقه ای آنها بفهمند نمیتونن جلو ی ما قد علم کنن واز ترس ما برن دنبال سوراخ موش بگردن،
آخرین اخبار