با حکم امیر تاجیک؛

مشاور مدیر شبکه مستند در امور جانبازان و معلولین منصوب شد

پرداختن به موضوع جانبازان و معلولین از وظایف ذاتی شبکه مستند است.

به گزارش خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی شبکه مستند؛ امیر تاجیک مدیر شبکه مستند سیما، مهیار خسروانی تهرانی را به عنوان مشاور در امور جانبازان و معلولین منصوب کرد و پرداختن به موضوع جانبازان و معلولین را جزو وظایف ذاتی شبکه مستند دانست.

به گزارش روابط عمومی شبکه مستند سیما، امیر تاجیک مدیر شبکه مستند سیما امروز سه شنبه 28 مهر مهیار خسروانی تهرانی را در مراسمی به عنوان مشاور شبکه مستند در حوزه جانبازان و معلولین منصوب کرد.

وی در سخنانی گفت: شبکه مستند رسالت خود را پرداخت به همه موضوعات می‌داند و یکی از ابعاد مهم در جامعه مسئله جانبازان و معلولان کشور است که بخش مهمی از جامعه را تشکیل می‌دهند. سینمای مستند، سینمای مسئولیت‌پذیری است و مسئولیت ما در شبکه مستند پرداختن به ابعاد مختلف موضوعات جانبازان و معلولین کشور جهت حضوری با نشاط در جامعه است.

تاجیک افزود: در همین راستا شبکه مستند مجموعه 13 قسمتی درباره مناسب‌سازی شهر تهران برای استفاده معلولین و جانبازان را در دست تولید دارد و فیلم «مردی با جین آبی» نیز در شبکه تولید شده است. حضور شما که یک مستندساز و فعال در این حوزه هستید می‌تواند به شکل‌گیری ایده‌های خوب و تسهیل ارتباط با این قشر و فرهنگ‌سازی در جامعه بیانجامد.

خسروانی نیز با بیان اینکه توجه شبکه مستند به این موضوعات جای شکر دارد، تأکید کرد: تاکنون نگاه به مسئله معلولیت صرفا نگاه نمایشی بوده و هنرمندان به جذابیت‌های بصری این موضوع از منظر درام توجه داشتند. در صورتی که در سینمای مستند، واقعیت‌ها و حقایق زندگی، مشکلات و نقش ارزنده جانبازان و معلولین به صورتی زنده و واقعی به تصویر کشیده می‌شود. ما باید به این افراد به عنوان یک شهروند با نیازهایی مشابه دیگر مردم نگاه کنیم.

وی اظهار امیدواری کرد در همکاری با شبکه مستند موفق شود و نگاه درستی از جانبازان و معلولین به عنوان یک انسان به مخاطبان منتقل شود.

در حکم مدیر شبکه مستند خطاب به مشاور خود در حوزه جانبازان و معلولین آمده است:

جناب آقای مهیار خسروانی

نظر به تجربه، شناخت و اشراف جنابعالی در حوزه‌های فرهنگی، هنری و رسانه‌ای جامعه جانبازان و معلولین کشور، جنابعالی را به مدت یک سال به سمت مشاور اینجانب در حوزه جانبازان و معلولین کشور در شبکه مستند سیما منصوب می‌نمایم. امیدوارم با همکاری دست‌اندرکاران و مستندسازان سراسر کشور، شاهد انعکاس صحیح مسائل و مشکلات این عزیزان در تولیدات و فرهنگسازی مناسب در جامعه پویا و بالنده ایران اسلامی باشیم.

با تشکر
امیر تاجیک
مدیر شبکه مستند سیما


مهیار خسروی تهرانی متولد سال 63 در تهران دارای مدرک کارشناسی ارشد اقتصاد برنامه‌ریزی و تحلیل سیستم‌های اقتصادی است. وی علاوه بر ساخت فیلم‌های داستانی کوتاه، دبیر اجرایی و روابط عمومی جشنواره فیلم کوتاه آوا با موضوع معلول، معلولیت و مناسب‌سازی مبلمان شهری نیز بوده است و چند فیلم مستند کوتاه را نیز کارگردانی کرده است.




برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار