نمايش«سايه سبز سيلويا» در تماشاخانه فانوس

نمايش«سايه سبز سيلويا» به کارگرداني پرنيا قناتی پس از عاشورای حسينی از 5 آبان در تماشاخانه فانوس به روی صحنه می‌رود.

به گزارش خبرنگار حوزه تئاتر گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی؛ پرنيا قناتی کارگردان نمايش «سايه سبز سيلويا» در مصاحبه با خبرنگار خبرگزاری صدا و سيما گفت: اين نمايش که نوشته  علی محمد رحيمی است با نگاهی آزاد به زندگي سيلويا پلات شاعر معروف آمریکاست و نمايش در کافه‌ای در يورک شاير شکل مي گيرد به طوری که صاحب کافه ماجرای زندگی  سيلويا پلات را که خود از نزديک شاهد آن بوده برای شخصی به نام آسيا که خود باعث فروپاشی آن بوده تعريف می‌کند . اين نمايش به چگونگی زندگی هنرمندان و تاثير فقر برزندگی آن‌ها می‌پردازد.
 
حنانه جعفری‌نژاد، اميد منوچهری، سيد ميرعماد ميری، ستاره کريمی و سيد سعيد موسوی راضی در اين نمايش به ايفای نقش می‌پردازند.
 
همچنين مهران ميرميری و مهدی واعظ پور آهنگساز و نوازنده، علی محمد رحيمی بازيگردان، اميد منوچهری دستيارگارگردان، جعفر پوينده طراح نور، آيدا ميرزاخانی طراح لباس، مونا کبيرنژاد طراح صحنه و محيا فاضلی پور عکاسی اين نمايش را برعهده دارد.
 
وی گفت: نمايش «سايه سبز سيلويا» از 5 تا 28 آبان از ساعت 18 به مدت 70 دقيقه در تماشاخانه فانوس پذيرای علاقه‌مندان به اين عرصه هنری است.
 
 
 
برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 
 
 
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار