نظامیان صهیونیست، 6 فلسطینی را در کرانه باختری ربودند

نظامیان رژیم صهیونیستی امروز 6 فلسطینی را در اراضی اشغالی کرانه باختری رود اردن ربودند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پرس تی‌وی، نظامیان صهیونیست دوشنبه صبح (امروز)، با یورش به منازل فلسطینیان در اراضی اشغالی کرانه باختری رود اردن، 6 نفر از آن‌ها را ربودند. این فلسطینیان اهل روستای «نبی صالح» در «رام‌الله» هستند. 

نظامیان صهیونیست همچنین شبانه به منازل فلسطینیان در شهرهای «نابلس،» «قلقیلیا» و «الخلیل» یورش بردند. نیروهای این رژیم به خانواده یک زن 65 ساله بیمار که سعی داشتند وی را به بیمارستان برسانند، اجازه عبور از ایست بازرسی ندادند. این زن فلسطینی که از ناراحتی حاد تنفسی رنج می‌برد، در راه بیمارستان جان باخت.

درگیری‌ میان فلسطینیان و صهیونیست‌ها در روزهای اخیر و پس از یورش شهرک‌نشینان صهیونیست به مسجدالاقصی شدت گرفته است. شهرک‌نشینان در حمله به مسجدالاقصی از حمایت و پشتیبانی نیروهای رژیم صهیونیستی برخوردار بودند.
  
انتفاضه مبارزان فلسطینی از سوم مهرماه سال جاری و پس از ممانعت نظامیان صهیونیست از ورود نمازگزاران فلسطینی به محوطه مسجدالاقصی، وارد مرحله سوم شد. تاکنون 46 فلسطینی از آغاز انتفاضه سوم که به «انتفاضه قدس» معروف است، شهید و 1852 نفر زخمی شده‌اند. 


انتهای پیام/ 

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار