هشدار اوباما به روسیه هذیان گویی است / بازنده اصلی در سوریه آمریکا و متحدانش خواهند بود

نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه بازنده اصلی در سوریه آمریکا و متحدانش خواهند بود، گفت: در نهایت پیروز صحنه، مردم منطقه، دولت‌های مقاوم و دولت‌هایی که اتحاد اصولی با این‌ها دارند، هستند.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، منصور حقیقت‌پور درباره هشدار اوباما به روسیه درباره بمباران هوایی در سوریه و حمایت این کشور از رییس جمهوری سوریه همچنین ناکارآمدی ایران در حل بحران سوریه، گفت: گویا اوباما هذیان گویی می‌کند .

نماینده مردم اردبیل در مجلس ادامه داد: آمریکا، عربستان و رژیم صهیونیستی تمام توان خود را صرف می‌کنند و از مزدوران داخلی سوریه حمات کرده و ژنو 1 و 2 را برای حل بحران سوریه به راه انداختند اما شکست خوردند. آن‌ها باید بدانند بازنده اصلی در سوریه خودشان هستند و پیروز اصلی صحنه نبرد مردم سوریه و متحدانش هستند.

وی همچنین در ادامه به نقش تاثیرگذار ایران در حل بحران سوریه تاکید کرد و ادامه داد: آن‌ها باید ایران جدید را بپذیرند، ایران مقتدر که نقش مهمی در حل مسایل منطقه دارد. در صورتی که به نظرات جمهوری اسلامی ایران احترام گذارند و آن را بپذیرند مسایل منطقه قابل حل خواهد بود در غیر این صورت قادر به درک مسایل منطقه نخواهند بود.

این نماینده مجلس با اشاره به این که آمریکا و اسرائیل مقصر تمام اقدامات داعش هستند و روز به روز تنفر جهانی از آن‌ها بیشتر می‌شود، اظهار داشت: در نهایت پیروز صحنه، مردم منطقه، دولت‌های مقاوم و دولت‌هایی که اتحاد اصولی با این‌ها دارند، هستند.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: راه حل بحران سوریه نظامی نیست، جمهوری اسلامی ایران هیچ زمانی راهکار نظامی پیشنهاد نمی‌دهد و بهترین راه را اجرای دموکراسی و حاکم بودن صندوق رای در این کشور می‌داند.

رئیس جمهوری آمریکا به روسیه هشدار داد که نمی‌تواند از طریق بمباران هوایی در سوریه به راه حل صلح آمیز در این کشور دست پیدا کند و بار دیگر در دیدگاهش مبنی بر این که حمایت از رئیس جمهوری سوریه با شکست مواجه می‌شود، تاکید کرد: اوباما همچنین مدعی شده ایران آن چه را که در پنج سال گذشته انجام داده در سوریه انجام می‌دهد. تئوری پایه آن‌ها درباره چگونگی حل بحران سوریه ناکارآمد بوده و به هیچ عنوان نیز موفقیتی برای آن وجود ندارد.

منبع: خانه ملت

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار