هشتمین جایزه ادبی جلال آل‌احمد فراخوان داد

هشتمین جایزه ادبی جلال‌آل‌احمد فراخوان رسمی خود را منتشر کرد.

به گزارش حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط‌ عمومی بنیاد شعر و ادبیات داستانی ایرانیان پس از ابلاغ حکم رسمی دبیری اجرایی هشتمین جایزهٔ ادبی جلال آل احمد از سوی سیدعباس صالحی خطاب به مهدی قزلی، بنیاد شعر و ادبیات داستانی ایرانیان فراخوان هشتمین جایزهٔ ادبی جلال آل احمد را منتشر کرد.
 
بر اساس این فراخوان این دوره از جایزه ادبی جلال‌آل‌احمد در چهار گروه: رمان،  مجموعه داستان کوتاه، نقد ادبی و مستندنگاری برگزیدگان خود را در ۳۰ آبان ماه در تالار وحدت معرفی می‌کند.
 
ادر این دوره از این جایزه ادبی کتاب‌هایی که با مجوز وزارت فرهنگ و ارشاد جمهوری اسلامی ایران، برای اولین بار در سال ۱۳۹۳ در داخل کشور به چاپ رسیده و در یکی از چهار گروه ادبی بالا قرار می‌گیرند داوری خواهند شد. این آثار ثار باید تألیفی و به زبان فارسی باشند و تنها آثار رسیده به دبیرخانه جایزه در حیطه مسئولیت داوری قرار می‌گیرند.
 
علاقه‌مندان، ناشران و مؤلفان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به وب‌سایتِ رسمی جایزهٔ ادبی جلال آل احمد به نشانی jalalprize.ir مراجعه کنند یا با دبیرخانهٔ جایزه تماس بگیرند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۲
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۱۰ ۲۷ مهر ۱۳۹۴
نه'تنهاادبیات'بلکه'دلتنگ'آدرس'سه'کلمه'ای'منزلش'دلتگ'بازبودن'درب'منزلش'''دلتنگ'دلتنگیهایش'دلتنگ'تنهای'استادخانم'دانشورش'دلتنگ'شاگردانش'که'هریک'فرزندی'درجهان'بیادگارگذاشتن'ورفتند'دلتنگ'بن'بست'های'افکارش'که'باخوانندگان'باشتراک'میگذاشت'دلتنگ'برای'صداقتش'که'هرچه'می'دید'انعکاس'ذهنیش'را'بدون'کموکاستی'مینوشت'دلتنگ'برایش'چون'رانده'شده'های'ادبی'زمان'خویش'راجذب'وازنامیدشدگان'حمایت'میکرد'دلتنگ'برای'بازگو'وبازنگری'افکارش'درمراحل'سخت'اجتماعی'وفرهنگی'خویش'دلتنگ'برای'ساده'زیستن'وگفتن''وبدون'هرگونه'برتری'جویی'وخلاصه'دلتنگ'برای'نبودنشان'جلال'وسیمن'ثبت'درتاریخ'ادبیات'این'مرز'وبوم'''''''پاییز۹۴
آخرین اخبار