نیم فصل سوت و کور فوتسالی،

بازار کساد نقل و انتقال در لیگ برتر

فصل نقل و انتقالات لیگ برتر فوتسال در حال گذر است به تغییر در کادر فنی گیتی پسند، هیچ تیمی فعالیتش را برای ایجاد تغییر اغاز نکرده است.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛رقابت های پایانی نیم فصل نخست لیگ برتر فوتسال 13 مهرماه انجام شد تا تیم ها در فصل نقل و انتقالات با تغییرات در کادر فنی یا ترکیب نفسی تازه کنند و با توجه به نزدیکی امتیازها با قدرت بیشتری رقابت ها را ادامه دهند در همین راستا تصور می سد با شنیدن سوت آغاز نقل و انتقالات تیم ها این بار در جذب مهره با هم رقابت کنند اما بر خلاف پیش بینی ها از پایان بازی نیم فصل تا کنون به جز تغییر در کادر فنی گیتی پسند و جدایی های حاشیه ایی آن در تیم میثاق، سکوت عجیبی لیگ را احاطه کرده است.
منطقی است که تیم های متمول لیگ نظیر مس سونگون و تاسیسات دریایی دست به تغییر نزنند زیرا تیم های نام برده در ابتدلی فصل با قدزت مالی و دست باز هر مهره ای که نیاز داشتند را در اختیار گرفتند اما انفعال دیگر تیم ها که سراسر نیم فصل از کمبود مهره و ضعف در ترکیب ناله سر داده بودند جای بحث دارد.
شاید این سکوت بی سابقه در لیگ را بتوان به دست تنگی تیم ها مرتبط دانست زیرا تیمی که قبل از شروع فصل شرایط مالی مناسبی بزای جذب بازیکن یا تغییر در کادرفنی نداشته حالا با گذشت این 3 ماه و تقبل هزینه های دیدار های نیم فصل نخست در وضعیت بدتری هم قرار گرفته است.
حال با این اوضاع ما باز هم از تیم ملی و سرمربی و...انتظار قهرمانی داریم ، وقتی مشکلات مالی گریبان تیم های لیگ برتر رارها نمی کند و هر روز شاهد پس رفت حتی تیم های با سابقه هستیم در حالی که متمولان حق جنگ دارند نباید روزهای خوشی را آرزو کرد .
شاید این سکپت برای آقای رییس به معنای آرامش باشد اما ما نگران این انفعال و سکون هستیم که مبادا فوتسالمان در این جلگه بگندد.


انتهای پیام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار