دریایی های شش تایی قهرمان نیم فصل/هفته نجات غیاثی و ابطحی

هفته پایانی نیم فصل نخست لیگ برتر فوتسال یکی از پرگل ترین هفته ها بود تا تاسیسات دریایی روی موج آن قهرمانی را از آن خود کند.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال باشگاه خبرنگاران جوان، هفته پایانی نیم فصل نخست لیگ برتر فوتسال یکی از پرگل ترین هفته ها بود تا تاسیسات دریایی روی موج آن قهرمانی را از آن خود کند.
تاسیسات دریایی تهران ۶ – فردوسی مشهد صفر

گلزنان: علی اصغر حسن زاده ۲ و وحید شمسایی ۲ و محسن منتظمی و علی ابراهیمی (تاسیسات)

تیم فوتسال تاسیسات دریایی تهران در آخرین دیدار از دور رفت مسابقات موفق شد در خانه تیم فردوسی مشهد را شش تایی کند. فردوسی های مشهدی که با لشگری از غایبان روبرو هستند و با تعداد اندک بازیکن به تهران سفر کرده بودند در این بازی خیلی زود اسیر قدرت تاسیسات شده و دروازه خود را بازشده دیدند. در ادامه هم شاگردان شمسایی با خیال راحت به مرور کارهای تاکتیکی و افزودن فاصله خود را رقیب پرداختند و در نهایت هم با نتیجه قاطع شش بر صفر به برتری رسیدند. تاسیسات دریایی مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر و قهرمان آسیا در پایان نیم فصل اول مسابقات هم با ۳۲ امتیاز با فاصله خوبی از رقیبان در صدر ایستاد تا جدی ترین مدعی قهرمانی در ادامه مسابقات محسوب شود.

یاسین پیشرو قم ۵ – منصوری قرچک ۳

گلزنان: سعید قاسمی ۲ و محمد کوهستانی و میثم اینانلو و ناصر اطمینان (یاسین پیشرو )، محمد طاهری و افشین کاظمی۲ (منصوری )

تیم یاسین پیشرو قم پس از کسب چند نتیجه نامناسب سرانجام در برابر منصوری به برتری رسید. یاسینی ها در ورزشگاه شهید حیدریان قم و در حضور هوادارانشان در یک دیدار جذاب مقابل منصوری به برتری رسیدند. در این دیدار پر فراز و نشیب هر بار برتری یاسین پیشرو با گلزنی قرچکی ها پاسخ داده می شد. اما در حالی که بازی با حساب ۳-۳ مساوی در جریان بود یاسین پیشرو دو گل متوالی به ثمر رساند و تا دقیقه پایانی به خوبی از آن حراست کرد تا به سه امتیاز ارزشمند بازی دست یابد. این امتیاز در مقطع کنونی بسیار به درد این تیم می خورد. منصوری ها هم بعد از دو پیروزی خوب حالا با این شکست باید به نیم فصل دوم فکر کنند.

دبیری تبریز ۸ – آذرخش بندرعباس ۳

گلزنان: علیرضا عسگری ۳ و فرهاد فخیم ۲ و رشید قلی پور و بابک اکبری و شهاب شهنازیان (دبیری تبریز) ، میلاد چراغی و سعید رضوانی و مجید احمدی(آذرخش)

در پرگل ترین دیدار هفته سیزدهم تیم دبیری تبریز موفق شد با نتیجه قاطع ۸-۳ تیم آذرخش بندرعباس را در هم کوبد. شاگردان اصغری مقدم در این دیدار خانگی ابتدا از حریف پیش افتادند اما در یک غافلگیری با نتیجه ۲-۱ بازی را به حریف سپردند اما با واکنش به موقع خود در سایه درخشش علیرضا عسگری به بازی بازگشتند. تبریزی ها که این دیدار را در نیمه اول با حساب دو بر دو مساوی به رختکن رفته بودند در نیمه دوم به یک باره با شروعی طوفانی راه نفوذ به دروازه بندری ها را یافتند و با زدن گلهای فراوان بازی را با نتیجه ۸-۳ به سود خود پایان دادند تا برای دومین هفته متوالی نتایج درخشانی بدست آورده باشند.

حفاری اهواز ۴- گیتی پسند اصفهان ۴

گلزنان: شهاب طالبی ۲ و بهزاد عظیمی و گل بخودی (حفاری)، احمد اسماعیل پور ۲ و مهدی جاوید و علی عابدین ( گیتی پسند)

در دیگر دیدار حساس هفته سیزدهم تیم های بالاجدولی حفاری و گیتی پسند به مصاف هم رفتند. در این دیدار تیم حفاری بازی را بهتر شروع کرد و توانست به نشان دادن برنامه های خود به دو گل رسیده و بازی را برنده به رختکن برود. اما در آغاز نیمه دوم تیم گیتی پسند به قصد جبران پای به زمین گذاشت و با گلزنی روج همیشه گلزنش یعنی اسماعیل پور و جاوید کار را به تساوی کشاند. در ادامه و در دقیقه پایانی در بازی طوفان به پا شد. در فاصله چند ثانیه حفاری توسط طالبی به گل سوم رسید اما اسماعیل پور بار دیگر بازی را به تساوی رساند اما بلافاصله تیم حفاری به گل چهارم رسید تا در فاصله ۳۷ ثانیه به پایان خوراکچی تیم گیتی پسند را از زمین بیرون کشیده و راهی رختکن کند که این ماجرا با اصرار علی طاهری به بازگشت تیم گیتی پسند ختم شد و در بازگشت به زمین گیتی پسندی ها بار دیگر گل تساوی را به ثمر رساندند تا به یک امتیاز دست یابند.

میثاق تهران ۳ – مس سونگون ورزقان ۴

گلزنان: محسن فرهمند۳ (میثاق )، حسین طیبی و بلو و دیگو داسیلوا و بابک نصیری‌(مس )

تیم رده دومی مس سونگون ورزقان در هفته سیزدهم به مصاف سخت سالن منطقه یازدهم تهران رفت. تیم میثاق که بر خلاف انتظارات ابتدای فصل، با رضا لک درخشیده در این هفته مقابل مس به دنبال امتیاز خانگی بود اما تیم پر مهره افضل توانست با گل طیبی پیش بیفتد. اما این گل توسط میثاقی ها پاسخ داده شد تا دو تیم با نتیجه مساوی به بازی ادامه دهند. اما در چند دقیقه غافلگیری مسی ها سه گل زدند تا کار برای میزبان سخت شود. اما میثاقی ها بدون توجه به نتیجه سعی در جبران داشتند و با دو گل دیگر از فرهمند به یک قدمی تساوی رسیدند اما در نهایت این بازی با برتری ۴-۳ مس به پایان رسید تا این تیم نیم فصل دوم را با قرار داش


تن در رده دومی آغاز کند.

کاشی نیلو اصفهان ۳ – مقاومت کرج ۲

گلزنان: ابراهیم حسینی ۲ و محسن مومنی (کاشی نیلو)، عبدالرحمان سارانی و نادر حنیفی (مقاومت)


دیدار تیم های پایین جدولی کاشی نیلو و مقاومت آخرین امید اصفهانی ها برای کسب برد و نزدیک شدن به تیم های جدول بود. شاگردان صادقی به همین هدف از دقیقه اول به دنبال برتری بودند و توانستند بازی را با نتیجه یک بر صفر برنده به رختکن بروند. اما در آغاز نیمه دوم تیم مقاومت با دو گل ورق را به سود خود برگرداند اما این پایان کار نبود و بار دیگر کاشی نیلوییها دو گل زدند تا بازی به نتیجه ۳-۲ برسد در ادامه هم تلاش دو تیم به گلی ختم نشد تا بازی با نتیجه ۳-۲ به پایان رسیده و انگیزه برای تلاش به اردوی اصفهانی ها در نیم فصل دوم بازگردد.

فرش آرای مشهد ۴ – شهروند ساری ۴

گلزنان: علی عبدالهی و شهرام شریف زاده ۲ و علی اسعدی ( فرش آرا)، امیرحسین رسولی ۲ و احمد دستیاران ۲ ( شهروند )

در مهیج ترین دیدار هفته تیم های شهروند ساری و فرش آرای مشهد به مصاف هم رفتند. میزبانان مشهدی توسط علی عبدالهی از حریف پیش افتادند اما این گل با سه گل از شهروندی ها پاسخ داده شد تا کار برای شاگردان جوان مرتضایی دشوار شود اما این تیم با حفظ تمرکز و ادامه حملات خود توانست به تساوی سه سه برسد. شاگردان ابطحی که پیروزی را از دست رفته می دانستند بار دیگر گلزنی کردند اما این گل هم توسط فرش آرایی ها پاسخ داده شد تا بازی با نتیجه ۴-۴ در جریان باشد. در ادامه هم هیچ کدام از دو تیم موفق به زدن تیر خلاص نشدند تا بازی با تساوی ۴-۴ به پایان برسد.


انتهای پبام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار