بهترین‌ها در مسابقات دراگون‌بوت شرکت کردند

دبیر انجمن دراگون گفت: مسابقات قهرمانی دراگون‌بوت مردان با حضور بهترین تیم و با کیفیت بسیار بالایی برگزار شد.

بهترین‌ها در مسابقات دراگون‌بوت شرکت کردند
علی امینی پور در گفتگو با خبرنگار سایر حوزه‌های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره سطح مسابقات قهرمانی کشور دراگون بوت مردان بیان کرد: مسابقات قهرمانی دراگون‌بت مردان در سطح بسیار بالایی برگزار شد و نخست به مسابقات بانوان تیم‌های بیشتری شرکت کردند و ورزشکاران بیشتری در این رقابت‌ها حضور داشتند.

وی گفت: سطح مسابقات نشان می‌داد که برخی تیم‌ها با آمادگی کامل شرکت کردند و تمرینات منسجمی داشتند. در مجموع این رقابت‌ها در رده‌های سنی آزاد بالای 40 سال و زیر 23 سال برگزار شد که فرصتی برای معرفی ورزشکاران جدید به این رشته بود.

دبیر انجمن دراگون‌بوت افزود: در پایان این رقابت‌ها در مجموع 468 مدال بین ورزشکاران توزیع شد که نسبت به مسابقات و قهرمانی بانوان بیشتر بود و از امتیازات مسابقات امسال استفاده از تجهیزات و قایق‌های جدیدتر برای ورزشکاران بود که خوشبختانه در ارتقاء کیفی رقابت‌ بسیار موثر بود.

امینی‌پور گفت: مراسم اختتامیه و توزیع مدال‌ها با حضور رئیس فدراسیون انجمن‌های ورزشی، نایب رئیس فدراسیون و مسئولین وزارت ورزش برگزار شد.

امیدوارم با حمایت مسئولین و قرار دادن امکانات بیشتر در اختیار ورزشکاران این رشته روند رو به رشد خود را همچنان ادامه دهد تا در مسابقات جهانی شاهد موفقیت‌های ورزشکاران دراگون‌بوت باشیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار