کنی: حضور پیشکسوتان انگیزه‌ای برای نسل جوان بود

رئیس انجمن دراگون بوت گفت: برای اولین بار حضور پیشکسوتان در مسابقات برای اولین بار باعث ایجاد انگیزه پویایی در بین نسل جوان شد.

محمد کنی در گفتگو با خبرنگار سایر حوزه‌های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره سطح برگزاری مسابقات قهرمانی کشور دراگون بوت بیان کرد: هشتیمن دوره از مسابقات قهرمانی کشور دراگون بوت با حضور 12 تیم و بیش از 200 ورزشکار از 4  استان برگزار شد که به لحاظ کیفیتی در سطح بسیار بالایی برخوردار بود اما از نظر کمیت نسبت به سالهای گذشته تیم‌های کمتری شرکت کرده بودند.

رئیس انجمن دراگون بوت کشور گفت: برای برگزاری مسابقات امسال  خوشبختانه توانستیم از قایق‌های جدید استفاده کنیم که در افزایش کیفیت این مسابقه تاثیر زیادی داشت. در واقع این قایق‌هایی که به کار گرفته شد آخرین نمونه از قایق‌هایی بودند که در کشور موجود بود.

وی ادامه داد: یکی از مشکلات ورزشکاران رشته دراگون بوت همین کمبود امکانات و تجهیزات برای تمرین است که متاسفانه با تجهیزات کهنه و قایق‌های قدیمی تمرین می‌کنند.

کنی ادامه داد: در مسابقات امسال از تمام داوران در استان‌های مختلف برای قضاوت دعوت کردیم و برای اولین بار بود ک ه این اتفاق افتاد و امیدواریم انگیزه‌ای برای داوران جوان و ارتقا کیفیت سطح داوری در این رشته باشد. چرا که در سالهای گذشته بیشتر از داروان بین المللی استفاده می‌کردیم.

رئیس انجمن دراگون بوت کشور گفت: از موضوعات دیگری که در رقابت‌های امسال به چشم  می‌خورد حضور پیشکسوتان و افراد بالای چهل سال بود که باعث انگیزه پویایی در برگزاری این مسابقات و هم اینکهم باعث شور و اشتیاق در بین نسل جوان شد.

وی افزود: استقبال پیشکسوتان از این مسابقات بسیار خوب بود که حتما در سالهای آینده حضور این رده سنی را گسترش خواهیم داد تا از تجربیات آنها برای آموزش نسل جوان استفاده شود.

وی در پایان گفت: رقابت‌های قهرمانی کشور در بخش مردان نیز 24 مهر ماه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار