یک سرباز سعودی در جیزان به هلاکت رسید

یک سرباز سعودی در پایگاه نظامی قائم الزبید به هلاکت رسید.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی المسیره؛ در حمله نیروهای یمنی به پایگاه نظامی قائم الزبید در الخوبه یک سرباز سعودی کشته و شماری نیز مجروح شدند.
یگان موشکی ارتش و نیروهای مقاومت مردمی یمن یک خودروی زرهی دشمن در پایگاه نظامی قائم الزبید در جیزان را منهدم کردند که به کشته شدن یک سرباز سعودی و مجروح شدن چند سرباز دیگر منجر شد.
در منطقه عسیر نیز یگان موشکی ارتش و نیروهای مردمی یمن مجتمع نظامی الربوعه را هدف قرار دادند. علاوه بر این پایگاه نظامی الخورم هدف چند موشک قرار گرفت.
این شبکه افزود: توپخانه نیروهای یمنی نیز مجتمع نظامی الربوعه و نظامیان دشمن در مناطق مرزی و تپه های الشیبانی و نیروهای مرزی در منطقه الرهوه را با 26خمپاره هدف قرار دادند.
 
نیروهای یمنی پایگاه نظامی الشبکه و چند پایگاه نظامی دیگر در استان البیضاء را که محل استقرار مزدوران عربستان بود را هدف قرار داده و در پی آن شماری از این مزدوران به هلاکت رسیده و یا مجروح شدند.
پس از پیشروی ارتش و کمیته های مردمی مزدوران سعودی از دیگر مواضع نظامی خود در استان البیضاء نیز عقب نشینی کردند به طوریکه نیروهای یمنی به پایگاهی در نزدیکی شهرک صومه که یکی از مخفیگاه‌های تروریست های داعش و مزدوران عربستان است نزدیک شدند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار