مشهد؛

باند تهیه و توزیع انواع روغن های گیاهی تقلبی در مشهد متلاشی شد

رئیس پلیس فتا خراسان رضوی گفت :اعضای باندی که به روش غیربهداشتی اقدام به تهیه روغن گیاهی تقلبی در منزل مسکونی می کردند شناسایی ودستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سرهنگ سید محسن عرفانی با بیان اینکه این اقلام در منزل مسکونی حوالی پل فجر به روش غیربهداشتی تهیه و بسته بندی می شد، افزود:در بازرسی از این منزل بیش از 300 هزار قلم انواع روغن های گیاهی تقلبی در مشهد کشف شد.

وی گفت: این کالاهای تقلبی شامل انواع روغن گیاهی مانند روغن بادام ، تقویت کننده مو، نرم کننده پوست، روغن هل و جوانه گندم است.

رئیس پلیس فتا خراسان رضوی با بیان اینکه همه این اقلام تقلبی و بدون شماره ثبت ، پروانه ساخت و پروانه تولید است افزود:متاسفانه این اقلام در کشور توزیع شده و غیربهداشتی بودن و غیرقابل مصرف بودن این اقلام به تائید معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی مشهد رسیده است.

سرهنگ سید محسن عرفانی با بیان این که داروها و محصولات تقلبی صدمات جبران ناپذیری به سلامت فرد وارد می کند تاکید کرد: هنگام خرید اقلام مختلف به خصوص اقلام خوراکی و بهداشتی توجه به پروانه ساخت و کد بهداشتی تولید ضروری است.

وی خاطر نشان کرد: پنج نفر در این زمینه دستگیر و به مقامات قضایی تحویل شدند.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.