آصفری در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

مجلس برجام را مشروط به تصویب رسانده است/ حتی بندی از برجام نباید باعث ایجاد اختلاف شود

یک عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: دولت باید متوجه باشد که مجلس شورای اسلامی برجام را مشروط به تصویب رسانده است.

مجلس برجام را مشروط به تصویب رسانده است/ حتی بندی از برجام نباید باعث ایجاد اختلاف شودمحمدحسن آصفری نماینده مردم اراک در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به تصویب طرح یک فوریتی مرتبط به برجام در مجلس گفت: رای امروز مجلس به طرح مربوط به برجام نشان از دقت و کارشناسی نمایندگان داشت.

وی با بیان اینکه هم طیف مخالف و هم طیف موافق مجلس طرح " اقدام متناسب و متقابل دولت در اجرای برجام " را به خوبی مطالعه کرده بودند، افزود: نقطه نظرات موافقین و مخالفین طرح برجام نشان از درایت مجلس داشت.

عضو کمیسیون امنیت ملی با اشاره به پیام تصویب طرح مرتبط با برجام به غرب تصریح کرد: رای صادر شده از سوی نمایندگان نسبت به طرح مرتبط با برجام، رای شکننده‌ای بود، همین مسئله خود گویای این است که مجلس ایران تحت هیچ‌گونه فشاری تن به تصویب این طرح نداده است.

آصفری با بیان اینکه رای به طرح مرتبط با برجام برای دولت هم پیامی داشت، متذکر شد: دولت باید متوجه باشد که مجلس شورای اسلامی برجام را مشروط به تصویب رسانده و اگر غرب بخواهد به دنبال زیاده‌خواهی خود برود ما نسبت به موضوعات برگشت‌پذیری توافق اقدام خواهیم کرد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در ادامه با بیان اینکه اختلاف بر سر برجام نباید به دامنه جامعه کشیده شود، تاکید کرد: نباید اجازه دهیم بندی از برجام منجر به اختلاف در داخل کشور شود .

آصفری در پایان خاطر نشان کرد: در واقع باید یک صدا از برجام و توافق شنیده شود و آن صدا هم صدای مجلس،‌دولت و ملت در حفظ منافع ملی است. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار