تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی/تذکر به وزیر آموزش و پرورش در خصوص ضعف این وزارتخانه در رتبه‌بندی فرهنگیان

عضو هیات رئیسه مجلس تذکرات کتبی نمایندگان مجلس به مسئولان اجرایی کشور در جلسه علنی امروز را قرائت کرد.

به گزارش حوزه مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد دهقان در نشست علنی امروز سه شنبه (14 مهرماه) مجلس شورای اسلامی تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور را به شرح ذیل قرائت کرد.

دامادی نماینده مردم ساری در تذکری به وزیر راه و شهرسازی در خصوص توضیح علت عدم بهسازی جاده گوهر باران علی رغم تذکرات دو ساله و توضیح علت واگذاری‌های مکرر زمین‌های بندر امیرآباد به فردی خاص.

شریعت نژاد نماینده تنکابن به رئیس جمهور در خصوص توضیح علت عدم ارائه لایحه مدیریت خدمات کشوری به مجلس برای اصلاح، به وزیر بهداشت در خصوص توضیح علت کمیسیون شدید داروی مورد نیاز بیماران تالاسمی تذکر داد.

عمرانی نماینده سمیرم در تذکری به وزیر راه و شهرسازی در خصوص لزوم تعیین تکلیف نیروهای شرکتی و قراردادی ادارات راه وشهرسازی.

فیاضی نماینده نور در تذکری به وزیر ارتباطات در خصوص توضیح علت عدم اجرای قانون راجع به تبدیل وضعیت نیروهای قراردادی در استان مازندران.

افضلی فرد نماینده اردبیل در تذکری به وزیر جهاد کشاورزی در خصوص توضیح علت عدم اجرای مصوبه هیات دولت برای پرداخت مشوق‌های صادراتی سیب زمینی کاران.

پشنگ نماینده خاش در تذکری به وزیر امورخارجه در خصوص لزوم پیگیری راجع به دست‌گیری شهروندان ایرانی توسط نیروی پاکستانی در نقطه صفر مرزی.

زارعی نماینده بویراحمد به وزیر ورزش در خصوص لزوم پیگیری مراجع به حادثه تصادف مرگبار 6تن از ورزشکاران کهگیلویه و بویر احمد تذکر داد.

سالک نماینده اصفهان در تذکری به وزیر علوم در خصوص تسریع در تعیین تکلیف ریاست دانشگاه اصفهان و جلوگیری از افت علمی و فرهنگی.

بیگلری نماینده سقز و بانه در تذکری به وزیر آموزش و پرورش در خصوص لزوم تجدید نظر در بخشنامه صادره مبنی بر ممانعت ادامه تحصیل فرهنگیان و نیز توضیح علت عدم اجرای قانون راجع به مربیان پیش دبستانی.

قاضی پور نماینده ارومیه در تذکری به وزیر اطلاعات و وزیر دفاع و وزیر کشور در خصوص لزوم اتخاذ تمهیدات برای جلوگیری از به شهادت رساندن معلمان و پرسنل نیروی انتظامی توسط اشرار در استان سیستان و بلوچستان.

مقتدایی نماینده اصفهان به وزیر صنعت در خصوص لزوم افزایش تسهیلات حمایتی از چاپخانه داران تذکر داد.

پور ابراهیمی نماینده کرمان در تذکری به وزیر کشور در خصوص توضیح علت مداخله غیر منطقی مشاوران وزیر کشور در عزل و نصب‌های فرمانداران استان کرمان.

خجسته نماینده همدان در تذکری به وزیر صنعت در خصوص توضیح علت عدم رسیدگی به اوضاع نابسامان صنعت خودروسازی طی ماه‌های گذشته به وزیر کشور در خصوص توضیح علت عدم ارایه لایحه جامع تقسیمات کشوری.

کاشانی نماینده زاهدان در تذکری به وزیر بهداشت در خصوص توضیح علت فقدان وجود جراح اطفال در این استان.

مرادی نماینده سنندج در تذکری به وزیر آموزش و پرورش در خصوص توضیح چرا پاداش پایان خدمت فرهنگیان کردستان با تاخیر یک ساله پرداخت می‌شود.

کوچکی نژاد نماینده مردم رشت در تذکری به وزیر آموزش و پرورش در خصوص عملکرد این وزارتخانه در حوزه دانشگاه فرهنگیان و رتبه بندی فرهنگیان و غیر فعال بودن حوزه پرورش.

حسن تامینی نماینده رشت در تذکری به وزیر بهداشت در خصوص عدم توجه به مطالبات پرسنل و شائبه اقدامات سیاسی در برخی از عملکردها.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.