آخرين پیام عامل عملیات شهادت طلبانه اخیر در قدس اشغالی

عامل عملیات شهادت طلبانه بیت المقدس در آخرین پیامش از آغاز انتفاضه سوم خبر داد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه دنیا الوطن، عامل عملیات شهادت طلبانه اخیر در قدس که دانشجوی حقوق دانشگاه قدس و متولد سال 1995 میلادی بود، قبل از انجام عملیات، آخرین پیامش را در صفحه شخصی خود در فیسبوک منتشر کرد.

مهند حلبی، عامل عملیات شهادت طلبانه اخیر در قدس اشغالی که طی آن دو خاخام صهیونیست به هلاکت رسیده و دو نفر دیگر زخمی شدند، پیش از اجرای عملیات در صفحه شخصی خود در فیسبوک نوشت: 
بر اساس آنچه مشاهده می کنم، انتفاضه سوم آغاز شده است. آنچه در مسجد الاقصی می گذرد بر سر مقدسات ما و محل عروج پیامبر ما می آید و آنچه بر سر زنان قدس می آید بر سر مادران و خواهران ما می آید، من گمان نمی کنم ملت فلسطین به ذلت و خواری تن دهند... ملت بپا خواهند خواست...بلکه به پا خواسته اند.

وی یک ساعت قبل از ارسال این پیام، مطلب دیگری با عنوان «تا کی این ننگ و عار؟» نوشته بود: آیا باید سکوت کنیم و خوار و ذلیل شویم؟ آیا راه مسالمت آمیزی وجود دارد؟ بله، قانون راه ماست. قانون می گوید حق داری برای دفاع از خود در برابر کسی که سلاح بر روی تو کشیده از هر وسیله ای استفاده کنی. پس مقاومت در چارچوب قانون و مشروع است، بنابر این به چه می اندیشید؟


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار