اگر آن رسانه حرفش را پس بگیرد، من هم شکایتم را پس می‌گیرم

باربد بابایی مجری و کارگردان برنامه «شب کوک» حاشیه‌های به وجود آمده در مورد برنامه‌ را به طور کامل رد کرد و هیچ یک را نپذیرفت.

به گزارش خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ برنامه «شب کوک» به کارگردانی و اجرای باربد بابایی و تهیه‌کنندگی هادی دمیر‌چی به معرفی استعدادهای نو برای خوانندگانی می‌پردازد و هدف آن کشف جوان‌هایی است که زمینه مناسبی برای معرفی خود و آثارشان در رسانه ملی را فراهم می‌بینند. اما اخیرا در یکی از رسانه‌ها حاشیه‌هایی مبنی بر تقلیدی بودن این برنامه منتشر شد که به همین منظور و برای پیگیری و اطلاع از شنیدن صحت و سقم مطلب منتشر شده با باربد بابایی گفتگویی داشته‌ایم که به شرح زیر است: 

باربد بابایی کارگردان این برنامه گفت: برنامه «شب کوک» بعد از 37 سال که از انقلاب ما می‌گذرد برای اولین بار است که با این شکل و محتوا ساخته می‌شود. در طول این سال‌ها ما برنامه‌ای با این فضا در حوزه موسیقی نداشته‌ایم.

وی افزود: «شب کوک» برنامه‌ای است که قبل از تولید و پخش با نگاه دقیق مدیران و در قالب چارچوب‌های تعریف شده برنامه‌سازی و سازمان صدا و سیما تهیه و تولید شده است. همچنین باید بگویم که مدیران نسبت به من شناخت دقیق و کافی داشته‌اند. زیرا من سال‌هاست که در حوزه موسیقی فعالیت کرده و به صورت تخصصی به برنامه‌سازی در این عرصه پرداخته‌ام.

بابایی تاکید کرد: برنامه «شب کوک» با کمترین حد بودجه و بیشترین محدودیت‌ها برای معرفی 50 اثر تمام تلاش خود را کرده است. به طور کامل ما با پتانسیل خود سعی کرده‌ایم تا بهترین برنامه را ارائه دهیم.

وی بیان کرد: تعداد شرکت‌کنندگان در این برنامه 210 نفر است و نوید می‌دهم بعد از اتمام ماه‌های محرم و صفر شاهد اتفاقات بسیار جذابی در این برنامه خواهیم بود.

باربد بابایی عنوان کرد: به طور طبیعی هر برنامه‌ تلویزیونی دارای یک سری ایرادهای فنی هم خواهد بود که در طول زمان تغییر کرده و در نهایت‌ به تکامل می‌رسند. اما خبرنگار یکی از رسانه‌ها به طور هیجان‌زده و شتاب‌زده برای سرکوب برنامه تلویزیونی ما مواردی را عنوان کرده است که به هیچ وجه قابل پذیرش نیست.

وی اظهار داشت: اگر این مطالب نقدهای فنی بود به هیچ وجه ناراحت نمی‌شدم اما این موارد چیزی جز افترا و تهمت نبوده‌اند که چشم‌پوشی از آنها غیرممکن است.

بابایی در ادامه بیان کرد: مشخصات کامل تمام 210 شرکت کننده در برنامه «شب کوک» که شامل اسم و فامیل و سابقه آن‌ها می‌َشود، قبل از ورود به برنامه در اختیار حراست صدا و سیما قرار گرفته و تمام شرکت‌کنندگان با هماهنگی کامل گروه وارد شده‌اند. در واقع تا یک ماه قبل از ورود افراد شرکت کننده تمام اطلاعات و مشخصات آنان و خانواده‌‌هایشان در اختیار حراست بوده و این 210 نفر از 3 فیلتر حراست، شبکه و گروه برنامه‌سازی ما عبور کرده‌اند.

وی تاکید کرد: هیچ یک از شرکت کنندگان در شبکه‌های ماهواره‌ای فعال نبوده و نیستند. بلکه برخی از آن‌ها در صدا و سیما فعالیت داشته و حتی در تلویزیون نیز به اجرای برنامه پرداخته‌اند.

کارگردان «شب کوک» بیان کرد: نکته قابل توجه در خصوص برنامه «شب کوک» و یک ویژگی بزرگ آن این است که ساخت و پخش چنین برنامه‌ای در تلویزیون ما تا به حال اتفاق نیفتاده است.

وی خاطرنشان کرد: یکی دیگر از اظهارات مندرج در رسانه مربوط، دریافت وجه از شرکت‌کنندگان بوده است. به همین دلیل شکایتی از طرف دفتر حقوقی سازمان تنظیم شده است که بر اساس آن صحبت مطالب نوشته شده پیگیری خواهند شد. البته وکیل من نیز شکایتی را تنظیم کرده است که در صورت عذرخواهی و شفاف‌سازی نویسندگان و سردبیران خبر در رسانه، از آن صرف نظر خواهم کرد.

بابایی تاکید کرد: اگر این دوستان اشتباهشان را پذیرفته و آن را علنی کنند به طور حتم از شکایت خود صرف نظر خواهم کرد. در غیر این صورت به صورت جدی پیگیر این مسئله خواهم بود.

باربد بابایی عنوان کرد: از مردم و اهالی هنر درخواست می‌کنم تا به این برنامه نوپا فرصت دهند که هم در زمینه یافتن اسپانسر قوی شده و هم در چارچوب‌های تشکیل برنامه‌سازی قرار بگیرد. در آینده‌ای نزدیک شاهد اتفاقات بسیار جالبی در «شب کوک» خواهیم بود. به طور کامل سورپرایزها و تغییرات ویژه و اساسی را تدارک دیده‌ایم.





انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۸ ۰۴ آبان ۱۳۹۴
دمت گرم برنامت حرف نداره
آخرین اخبار