ایلام؛

راه اندازی دفتر نمایندگی نفت و گاز غرب کشور در شهرستان دهلران

نایب رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی از استقرار دفتر نمایندگی نفت و گاز غرب کشور در شهرستان دهلران خبر داد.

راه اندازی دفتر نمایندگی نفت و گاز غرب کشور در شهرستان دهلران
به گزارش  گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛ علی محمد احمدی اعلام کرد: به دنبال پیگیری های سنوات قبل و ارایه اسناد معتبر ، وزیر محترم نفت با راه اندازی دفتر نمایندگی نفت و گاز غرب کشور در شهرستان دهلران موافقت کرد.

نایب رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس افزود: این دفتر در سال های اول زیر نظر شرکت نفت و گاز غرب کشور فعالیت می کند که طبق قول مساعد مسوولان مربوطه در آینده به صورت مستقل امور نفت و گاز دهلران و مناطق اطراف را اداره خواهد کرد.

وی با اشاره به استعدادهای سرشار نفت و گاز در دهلران اضافه کرد: نگاه دولت تدبیر و امید ، عدالت اجتماعی و همچنین اعتدال اقتصادی حکم می کند که مدیر فرآورده های نفتی شهرستان دهلران و حوزه های مربوط به آن توسط نیروهای بومی و متخصصان شهرستان اداره شود.

نماینده مردم شهرستان های دره شهر، بدره ، آبدانان و دهلران در مجلس شورای اسلامی به استعداهای بالای اشتغالزایی در دهلران اشاره کرد وگفت: اگر فرایند جذب نیرو در شرکت های نفت و گاز در منطقه به صورت مناسب انجام شود زمینه اشتغال صدها نفر از نیروهای جوان و تحصیل کرده بومی در حوزه های نفتی و صنایع پایین دستی شهرستان دهلران مهیا خواهد شد.
 
انتهای پیام/ب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.