اعزام رکابزنان به تور سینکاراک

رکابزنان پیست و جاده تا چند روز دیگر شرکت در تور سینکاراک عازم سوماترا می شوند.

اعزام رکابزنان به تور سینکاراکبه گزارش خبرنگار سایر حوزه ها باشگاه خبرنگاران جوان؛ رکابزنان پیست کشورمان برای رقم زدن امتیازات بیشتر خود را آماده  حضور در تور سینکاراک می‌کنند. 
 
تور سینکاراک علاوه بر آمادگی رکابزنان  تا مسابقات آسیایی، جایگاه ورزشکاران را هم در مسابقات آسیایی تعیین خواهد کرد. 
 
10 نفر از رکابزنان کشورمان تا 6 روز دیگر برای رقابت تنگاتنگ در این تور اعزام خواهند شد. 
 

سلگی: در سوماترا برای مسابقات آسیایی امتیاز جمع می کنیم 
 
محسن سلگی، مربی تیم پیشگامان کویر یزد گفت: تور سینکاراک در سوماترا برگزار می شود و امتیازات آن برای حضور در مسابقات آسیایی نقش تعیین کننده‌ای خواهد داشت. 
 
وی ادامه داد: تیم پیشگامان برای حضور در تور سینکاراک 10 مهر به جزیره پادانگ، استان سوماترای غربی اعزام می شوند. 
 
وی افزود: رکابزنان سید مصطفی سید رضایی،سید معزالدین سید رضایی، امیر زرگری، حسین عسگری، رحیم امامی، رامین مهربانی آذر، آروین گودرزی، محمود حضوری، سیروز امیرشر قنبراد و ناصر رضاوی در این مسابقه شرکت خواهند کرد. 
 
سلگی در ادامه اظهار داشت: برای رشته BMX یک دوره کلاس مربیگری درجه سه اجرا می کنیم و مربی کمری فیزیک در ادامه کار با  ما به توافق نرسید و به کشور خود بازگشت. 
 
وی تصریح کرد: برای ادامه تمرینات ورزشکاران رشته BMX از رهنما و حسین نیکزاد به عنوان مربی استفاده خواهیم کرد. 
 
سلگی در ادامه به تیم المپیکی نظامیان اشاره کردو گفت: این تیم 10 مهر ماه به همراه 11 رکابزن برای حضور در المپیک نظامیان که هر چهار سال یک بار در رشته های استقامت و تایم تریل برگزار می شود عازم کره جنوبی شهر وینگ می‌شوند. 
 
وی در خصوص نفرات اعزامی به المپیک نظامیان خاطر نشان کرد: ورزشکاران علیرضا حقی، بهنام خسروشاهی، محمد رجب لو، حسین ناطقی، بهنام آرین، مهدی رجبی و مهدی عبادالهی و مجید ابویی از شرکت کنندگان هستند. 
 
انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار