نوروزیان: برای حضور در مسابقات جهانی تریال منتظر تایید فدراسیون جهانی هستیم

رییس کمیته تریال دوچرخه‌سواری گفت: برای شرکت در مسابقات اروپایی، آسیایی و جهانی رشته تریال و گسترش آن منتظر تایید فدراسیون جهانی دوچرخه‌سواری هستیم.

علی نوروزیان در گفت‌و‌گو با خبرنگار سایر حوزه‌های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: داشتیم موافقت حضور در مسابقه و جشنواره تریال را در مشهد مقدس دادند.

وی افزود: این مسابقه به مناسبت گرامیداشت شهدای غواص از 11 تا 15 مهرماه در پارک ملت مشهد مقدس برگزار می‌شود.

نوروزیان در ادامه تصریح کرد: کمیته تریال مشهد این مسابقه چهار جانبه را با حضور 10 تریال سوار از چهار شهر، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، تهران و قزوین برگزار می‌کند.

وی در خصوص هدف از برگزاری این مسابقه تاکید کرد: هدف از برگزاری این مسابقه معرفی رشته تریال به خانواده‌ها و آموزش و معرفی دوچرخه‌سواران رشته تریال است.

نوروزیان در خصوص نفرات شرکت‌کننده یادآور شد: از تهران احمد کریمی و محمد شهبازی، از خراسان جنوبی علی‌اختر و مهدی محبوب، از قزوین علی محمدی و از استان  برگزار کننده مسابقه 5 تریال سوار شرکت خواهند کرد.

رییس کمیته تریال دوچرخه‌سواری در خصوص گرفتن مربی برای ملی‌پوشان این رشته خاطر نشان کرد: در حال حاضر خالقی (دبیر فدراسیون) به آمریکا رفته است تا با فدراسیون جهانی در خصوص رکابزنان این رشته مذاکراتی داشته باشند تا تریال‌سواران کشور بتوانند در مسابقات آسیایی و جهانی خودی نشان داده و قدم‌های خوبی برای تیم‌ها برداشته شود.

وی گفت:  هم اکنون برنامه‌ریزی‌ها را برای سال 2016 آغاز کردیم تا بتوانیم حضوری شایسته داشته باشیم و در این میان فدراسیون دوچرخه‌سواری کمک شایانی  برای رشد این رشته انجام داد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار