ادعای ایهود باراک: آمریکا باید اسرائیل را برای حمله مستقل به ایران تجهیز کند

وزیر جنگ سابق رژیم صهیونیستی گفت مهمترین وظیفه این رژیم، حفظ ارتباط و همکاری با کاخ سفید است.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان  به نقل از جروزالم پست، ایهود باراک، وزیر جنگ اسبق رژیم صهیونیستی، ادعا کرد: انتظار دارم آمریکا به اندازه‌ای تسلیحات نظامی در اختیار اسرائیل قرار دهد که بتوانیم در صورت لزوم، به طور مستقل پایگاه‌های هسته‌ای ایران را هدف قرار دهیم. او این ادعاها را در دانشگاه هاروارد در پاسخ به پرسشی درباره تمهیدات این رژیم برای مقابله با ایران پس از امضای توافق هسته‌ای، مطرح کرد.

این مقام سابق صهیونیست افزود باراک اوباما بر عهد خود درباره تجهیز رژیم صهیونیستی در برابر تهدید کشورهای همسایه در خاورمیانه پایبند است. او با تأکید بر عادی‌سازی روابط کاخ سفید و نتانیاهو ادعا کرد دو طرف باید پشت درهای بسته درباره مسائل مشترک پیشرو مذاکره کنند و درباره این مسئله که ایران نمی‌تواند از توافق هسته‌ای این کشور با قدرت‌های جهانی تخطی کند، اطمینان یابند.

باراک در ادامه ادعاهایش پیشنهاد کرد آمریکا و کشورهای متحد آن در خاورمیانه شامل رژیم صهیونیستی، عربستان، اردن، ترکیه و کشورهای حوزه خلیج فارس کنفرانسی درباره مقابله با گروههای افراطی این منطقه برگزار کنند. او مدعی شد هدف دیگر این کنفرانس باید ممانعت از  تبدیل ایران به قدرت اصلی خاورمیانه باشد.

ماه گذشته انتشار نوارهای ضبط شده از اظهارات ایهود باراک درباره طرح‌های شکست‌خورده این رژیم برای حمله به ایران، مقامات صهیونیست را به شدت عصبانی کرد. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مسعود
۱۵:۳۸ ۳۱ شهريور ۱۳۹۴
یکی نیست به این حیوون بگه غلط اضافی نکن اگه تو واون ارباب آمریکایت جرات حمله داشتید تا حالا حمله کرده بودیت
آخرین اخبار