نتانیاهو خطاب به ایهود باراک: اظهارات غیر مسئولانه خود را تمام کن

نخست وزیر رژیم صهیونیستی اظهارات اخیر وزیر جنگ سابق این رژیم درباره ناتوانی برای حمله به ایران را «غیر مسئولانه» توصیف کرد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از تایمز آو اسرائیل، نتانیاهو – نخست وزیر رژیم صهیونیستی – با شکست سکوت خود در خصوص سخنان انتقادی ایهود باراک – وزیر پیشین جنگ رژیم صهیونیستی – خواستار پایان دادن به اظهارات وی درباره مسائل امنیتی شد. 

نتانیاهو همچنین این اظهارات را «غیر مسئولانه» خواند.

شبکه 2 رژیم صهیونیستی چندی پیش ویدئویی جنجالی از ایهود باراک – نخست وزیر پیشین این رژیم و وزیر اسبق جنگ در کابینه نتانیاهو – پخش کرد. در این ویدئو کلیپ، وی، نتانیاهو را فردی ضعیف، ناکارآمد و ترسو خطاب کرد که توانایی مواجه با مشکلات را ندارد. 

ایهود باراک که در این ویدئو کلیپ، بنیامین نتانیاهو را "بی‌بی" خطاب می کرد، وی را به دلیل نداشتن جسارت کافی در تصمیم گیری های مهم به باد انتقاد گرفت. 

ایهود باراک همچنین به تصمیم نتانیاهو در دوران ریاست خود بر وزارت جنگ اشاره کرد و گفت: وی و نتانیاهو در سال 2010 (1389) قصد اجرایی کردن طرح حمله به ایران را داشتند؛ اما مخالفت رئیس ستاد ارتش وقت با این موضوع باعث شد تا آنها از این طرح صرف نظر کنند. چرا که رئیس ستاد ارتش در آن زمان، این طرح را موفق نمی دانست. آنها در سال 2011 (1390) و 2012 (1391) نیز خواهان حمله به ایران بودند؛ اما مخالفت برخی از وزرا با طرح حمله به ایران، مانع از اجرایی شدن این ایده شد. 

اظهارات ایهود باراک باعث خشم مقامات رژیم صهیونیستی شده است. دفتر نخست وزیر رژیم صهیونیستی در واکنش به این اظهارات اعلام کرد نتانیاهو در قبال امنیت این رژیم و شهروندانش مسئولانه عمل می کند. آنها از دو حمله اخیر رژیم صهیونیستی به مواضعی در سوریه به عنوان مصداق‌هایی از اقدامات دلسوزانه نتانیاهو نام بردند تا بدین وسیله بر با کفایت بودن وی تاکید ویژه‌ای کنند.

چندی پیش، 4  راکت از سوریه به سوی بلندی های جولان در شمال سرزمین های اشغالی پرتاب شد. نظامیان رژیم صهیونیستی به این حملات با آتش توپخانه پاسخ دادند.  

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار