تارتار: خاطرات خوب گذشته عامل انتخاب من بود

مهدی تارتار، سرمربی جدید راه‌آهن جایگزین فرهاد کاظمی شد تا یک بار دیگر هدایت این تیم به عهده بگیرد.

 به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بعد از برکناری فرهاد کاظمی سرمربی سابق تیم فوتبال راه‌آهن مدیران این باشگاه، مهدی تارتار را به عنوان سرمربی جدید انتخاب کردند.

تارتار که فصل پیش سرمربی تیم گسترش فولاد تبریز و صبای قم بوده و سابقه‌ سرمربیگری برای تیم راه‌آهن را داشته است در مورد بازگشتش به تیم راه‌آهن به خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: پس از جدا شدن فرهاد کاظمی از تیم راه‌آهن طی جلسه‌ای که دیروز بعد‌ازظهر با مدیران باشگاه راه‌آهن داشتم پیشنهاد سرمربیگری تیم را پذیرفتم.

وجود علیرضا رحیمی به عنوان مالک تیم، بازیکنان با کیفیت تیم در انتخاب من نقش داشتند. همچنین از فرهاد کاظمی بابت زحماتی که این مدت کشید، تشکر می‌کنم.

تارتار، در مورد برنامه‌اش برای بازی‌های پیش‌رو گفت: برای بازی با استقلال زمان زیادی نداریم اما تعطیلات بیست روزه‌ای که پیش رو داریم به ما کمک می‌کند تا برای بازی‌های آینده آماده شویم.

وی در مورد نقاط ضعف و قوت تیم راه‌آهن گفت: در حال حاضر نمی‌توانم بگویم نقاط ضعف و قوت تیم چیست چون باشگاه را تازه تحویل گرفته‌ام اما هر تیمی نقاط ضعف و قوتی دارد.

ما هم تلاش می‌کنیم تا نقاط ضعف را برطرف و روی نقاط قوتمان تمرکز کنیم.

مهدی تارتار سرمربی جدید تیم راه‌آهن امروز قراردادش را با این تیم تا پایان فصل جاری امضا کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار