جلسه مدیر عاملان سرخابی‌های تبریز

طی دو روز آینده جلسه مدیر عاملان تراکتورسازی و گسترش فولاد به علت توافق برای جذب سعید آقایی برگزار می‌شود.

 به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  با توجه به بازی دیروز تراکتورسازی تبریز مقابل صبای قم و براساس اعلام نظر کادر فنی تمرینات امروز سرخ‌های تبریز امروز تعطیل است.

تمرینات این تیم برای رویارویی با پرسپولیس تهران از فردا پی‌گیری می‌شود.

تراکتوری‌ها این هفته سوم شهریور در ورزشگاه یادگار امام به مصاف پرسپولیس می‌روند.

سرخ‌پوشان امروز در تبریز

کاروان تراکتورسازی پس از برگزاری دیدار و برد مقابل صبای قم به تهران بازگشته و در هتل المپیک اسکان گزیدند.

هم چنین پس از استراحت تراکتوری‌ها، امروز به تبریز بازمی‌گردند.

توافق با آقایی فقط در چهار روز 

با توجه به پایان خدمت آقایی، وی باید از شنبه در باشگاه آبی‌های تبریز به میدان برود وی که دوران خدمتش را در تراکتور سپری می‌کرد باید به باشگاه مبدا نقل مکان کند.

آقایی روز جمعه خدمت مقدس سربازی را به پایان می‌رساند: و باید دید که تکلیف این بازیکن چیست و در کدام باشگاه باید بازی کند.

با پایان یافت یافتن خدمت سربازی سعید اقایی و با توجه به قرارداد امضا شده با گسترش این بازیکن باید به تیم مبدا برگردد و  برای اینکه این بازیکن در تراکتور بماند.

مسئولان سرخ‌های تبریز فقط چهار روز زمان دارند برسند تا ماندن این بازیکن به توافق برسند اما در عین حال گسترشی‌ها  هم اعلام کرده‌اند که به این بازیکن نیاز مبرهم داریم.

 جلسات مدیران عامل سرخابی تبریز برای توافق

در این راستا قرار بر این بود طی یکی دو روز دیگر جلساتی مابین مدیر عاملان دو باشگاه تراکتور و گسترش برای توافق به جهت ماند آقایی در تراکتور تشکیل شود.

باید دید که در نهایت سرنوشت این بازیکن تراکتوری به کی ختم می‌شود و این بازیکن در چه باشگاهی و با چه پیراهنی به میدان می‌رود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار