تالار شیشه‌ای همچنان در لاک رکود/ ادامه روند منفی در بورس

در نتیجه داد و ستدهای روز جاری شاخص بورس امروز 9 واحد ریزش کرد و به کانال 62 هزار و 254 واحدی رسید.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،این روزهای بازار با وجود مهیا بودن تمام شرایط چون به نتیجه رسیدن جمع بندی مذاکرات، کاهش قیمت نفت، بهبود شرایط صنایع، کنتل تورم باز هم در لاک رکود فرو رفته و شاهد ادامه روند نزولی در بازار هستیم.

در نتیجه داد و ستدهای روز جاری شاخص بورس امروز 9 واحد ریزش کرد به کانال 62 هزار و 254 واحدی سر خورد.  
  
گفتنی است؛ امروز سهامداران بیش از 247 میلیون برگه سهم و حق تقدم را در بازار دست به دست کردند که ارزش این مبادلات به 441 میلیارد و 753  میلیون ریال در بیش از 23 هزار نوبت معاملاتی داد و ستد شد.  
  
در نتیجه داد و ستدهای‌ امروز؛ نماد اخابر، حکشتی، وبصادر، وکار با روند مثبت و نمادهای شبندر، رمپنا، فارس با روند منفی به کار خود پایان داند. 
 
  
نمادهای پربیننده معاملات امروز شامل نماد  بانک ملت ، بانک صادرات ایران ، ایر ان خودرو،، پارس خودور با روند مثبت و نمادهای پالایش نفت اصفهان، فولاد مبارکه اصفهان ، پالایش نفت بندر عباس با روند نزولی در پایان معاملات امروز متوقف شدند. 
  
شاخص قیمت (وزنی-ارزشی) با کاهش 3 واحدی به 24 هزار و 440  واحد، شاخص کل (هم‌وزن) با ریزش 14 واحدی به 9 هزار و 715 واحد، شاخص قیمت (هم‌وزن) با ریزش 12 واحدی به  8 هزار و 295 رسید.  
  
شاخص آزاد شناور با روند منفی 65 واحدی به 69 هزار و 460 واحد، شاخص بازار اول با روند نزولی 14 واحدی به 43 هزار و 342 واحد و شاخص بازار دوم بورس نیز با روند منفی 23 واحدی به 137 هزار و 453 واحد رسید.  

کارشناسان بر این باورند، مسولین با استفاده از سیاست‌های انقباظی می‌تواند به بهبود شرایط بازار سرمایه و خارج شددن از رکود بورس کمک کنند.

انتهای پیام/


برچسب ها: داد وستد ، بورس ، ارزش ، سهم ، اوراق ، کاهش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار