جام جهانی والیبال - ژاپن

کواچ: اشتباهات ساده‌ ما 2 ست به ژاپن داد

سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: خوب بازی کردیم اما اشتباهات ساده ای داشتیم و اجازه دادیم ژاپن دو ست را ببرد.

به گزارش خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، اسلوبودان کواچ پس از پیروزی 3 بر 2 ایران برابر ژاپن در نشست خبری حاضر شد و اظهار کرد: به بازیکنانم برای عملکرد خوبشان تبریک می‌گویم. در دو ست اول هم خوب بازی کردیم اما اشتباهات ساده ای داشتیم و اجازه دادیم ژاپن دو ست را ببرد.

وی ادامه داد: سرویس‌های خوبی در دو ست اول نشانه نگرفتیم. باید می فهمیدم که چرا بازی ما گیر کرده است. همانطور که کاپیتان (سعید معروف) گفت، مشکل اصلی ما نداشتن اعتماد به نفس تیم بود. چون چهار بازی را باخته بودیم. هدف ما این بود که در اوساکا، نتیجه بهتری بگیریم، اما نتوانستیم و در بازی آخر درحالی در برابر ژاپن قرار گرفتیم که این تیم با رکورد بهتری وارد زمین شد و آماده تر به نظر می‌رسید. پشت خط زن تیم ایران در این دیدار هم با وجود مصدومیت و دردی که داشت، خوب ظاهر شد. والیبال ورزشی جمعی است و نباید موفقیت را به فرد نسبت داد اما او نهایت تلاش خود را کرد. تا اینجای کار، والیبال ایرانی را از بازیکنانم شاهد نبودم. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مسعود
۰۸:۱۱ ۲۸ شهريور ۱۳۹۴
ضمن احترام به کواچ باید قبول نمود فاصله زیادی بین کواچ و ولاسکو وجود دارد .البته همه تقصیرها به نام مربی نباید نوشته شود.
Iran (Islamic Republic of)
ابوالفضل
۲۳:۰۳ ۲۷ شهريور ۱۳۹۴
کی میری؟
آخرین اخبار