فروشنده داروهای غیرمجاز و تقلبی دستگیر شد

رئیس پلیس فتا استان آذربایجان‌شرقی گفت: فردی که در فضای مجازی اقدام به فروش کالاهای ممنوعه می­‌کرد، شناسایی و دستگیر شد.

فروشنده داروهای غیرمجاز و تقلبی دستگیر شدبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمد قاسملو اظهار داشت: در پی رصد و پایش فضای مجازی، فردی که اقدام به فروش داروهای غیرمجاز و تقلبی در یکی از وب سایت‌ها می‌کرد شناسایی و مقدار قابل توجهی دارو از وی کشف شد.

وی با بیان اینکه این فرد دارای مشتریانی بود که اقدام به خرید این داروهای غیرمجاز می‌کردند، تصریح کرد: متهم به عمل خود اعتراف کرده و اعلام داشت «به دلیل اینکه شرایط فروش این اقلام در فضای مجازی بسیار راحت‌تر بود و پیچیدگی کمتری دارد اقدام به این کار کرده» که پرونده متشکله به همراه متهم جهت سیر مراحل قضایی به دادسرا تحویل شد.

این مقام انتظامی افزود: همانگونه که فروش برخی از اقلام و کالاها در فضای حقیقی جرم است، به همین ترتیب فروش آن اقلام در فضای مجازی نیز جرم است.

وی ادامه داد: برخی از افراد فکر می‌‌کنند قوانین فضای مجازی در این خصوص متفاوت و گاهی مخالف با قوانین فضای حقیقی است که اینگونه نیست، به عنوان مثال فروش مشروبات الکلی، ماهواره و ... همانطور که در فضای حقیقی جرم است، هرگونه تبلیغ و فروش آن در فضای مجازی نیز جرم محسوب می‌شود.

رئیس پلیس فتا آذربایجان‌شرقی با اشاره به اینکه در این پرونده مهم نیز فرد علاوه بر عرضه داروهای غیرمجاز، داروهای تقلبی نیز به فروش می‌رساند خاطرنشان کرد: در صورتیکه شهروندان عزیز با مواردی از قبیل فروش دارو، ماهواره، مشروبات الکلی و به طور کلی اقلام ممنوعه در فضای مجازی مواجه شدند سریعاً مراتب را از طریق شماره تلفن 2188756 یا پست الکترونیکی AZ.SH_FATA@POLICE.IR به پلیس فتای استان اعلام کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.