سهامداران همچنان بی اعتماد/ رشد 34 واحدی شاخص

در نتیجه داد و ستدهای روز جاری شاخص بورس امروز 34 واحد رشد کرد و به کانال 62 هزار و 993 واحدی رسید.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، ادامه روند منفی بازار سرمایه حتی با وجود امضای کنگره آمریکا مبنی بر جمع بندی قطعی توافقات تشدید شد و این روزها شاخص بورس با نوسان بسیار زیادی به کار خود ادامه می‌دهد و این امر موجب شده تا سهامداران نسبت به عملکرد بازار بی اعتمادتر از قبل شوند و اقدام به خارج شدن از بازار کنند.
 
در نتیجه داد و ستدهای روز جاری شاخص بورس امروز 34 واحد ریزش کرد به کانال 62 هزار و 993 واحدی سر خورد.
 
گفتنی است؛ امروز سهامداران بیش از 382 میلیون برگه سهم و حق تقدم را در بازار دست به دست کردند که ارزش این مبادلات به 684 میلیارد و 415  میلیون ریال در بیش از 34 هزار نوبت معاملاتی داد و ستد شد.
 
در نتیجه داد و ستدهای‌ امروز؛ نمادهای همراه، حکشتی، اخابر، شیران با روند مثبت و نمادهای پارسان، وبملت، وتجارت با کاهش در ارزش به کار خود پایان دادند.
 
نمادهای پربیننده معاملات امروز شامل نماد  ایر ان خودرو، پالایش نفت اصفهان، فولاد مبارکه اصفهان بار وند و نمادهای پارس خودور، بانک صادرات ایران، بانک ملت، پالایش نفت بندر عباس با روند نزولی به کار خود پایان دادند.
 
شاخص قیمت (وزنی-ارزشی) با رشد 13 واحدی به 24 هزار و 730  واحد، شاخص کل (هم‌وزن) با ریزش 3 واحدی به 9 هزار و 809 واحد، شاخص قیمت (هم‌وزن) با ریزش 3 واحدی به  8 هزار و 376 رسید.
 
شاخص آزاد شناور با روند منفی 10 واحدی به 70 هزار و 433 واحد، شاخص بازار اول با روند نزولی 27 واحدی به 44 هزار و 12 واحد و شاخص بازار دوم بورس نیز با روند مثبت 366 واحدی به 138 هزار و 211 واحد رسید.
 
به گفته برخی کارشناسان،با شروع نیمه دوم سال جاری می‌توان شاهد روند رشد هر چند کند ولی منتطقی در بازار باشیم روندی که ادامه‌دار خواهد بود و در شرایط فعلی بهترین زمان برای خرید سهام است تا در دوره بلند مدت شاهد بازده مثبت شاخص باشیم.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: بورس ، شاخص ، ارزش ، سهم ، اوراق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار