یوروبسکت 2015

فرانسه 75- ترکیه 53/ پایان دراماتیک ترک‌ها/ میزبان مقتدرانه صعود کرد

تیم ملی بسکتبال فرانسه با شکست ترکیه به مرحله یک چهارم پایانی جام ملت‌های اروپا 2015 راه یافت.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، چهارمین دیدار از روز نخست مرحله یک هشتم نهایی یوروبسکت 2015 ساعت 11:30 دقیقه در سالن پیر مائوری شهر لیل، بین فرانسه و ترکیه آغاز شد.

فرانسه که از حمایت پرشور هوادارانش برخوردار بود، نتوانست در کوارتر نخست بازی خوبی از خود به نمایش بگذارد و با حساب 18 بر 17 این کوارتر را به شاگردان ارگین آتامان واگذار کرد. ترکیه با اتکا به بازی خوب علی محمد، گارد آمریکایی‌الاصل خود، همچنین سدی عثمان و سمی اردن نمایش امیدوارانه‌ای در 10 دقیقه نخست داشت اما در ادامه این فرانسه بود که با بازی خوب ستاره‌هایش عرصه را بر حریف تنگ کرد.

میزبان در کوارتر بعدی 19 بر 8 ترکیه را مغلوب کرد تا با پیروزی 36 بر 25 کار را تقریبا در نیمه نخست تمام کند. تونی پارکر، گارد راس نام‌دار سن‌آنتونیو در مدت زمان حضورش در میدان، بازی موثری به نمایش گذاشت. همچنین باید به بازی خوب بازیکنانی نظیر لاورژه، فورنیه، بتوم و گوبرت هم در ترکیب فرانسه اشاره کرد.

شاگردان وینسنت کوله کوارترهای سوم و چهارم را هم به ترتیب با نتایج 23 بر14 و 17 بر 13 به سود خود تمام کردند تا در نهایت با برتری 76 بر 53 به  مرحله یک چهارم نهایی یوربسکت 2015 برسند.


در دیگر دیدار امروز مرحله یک هشتم نهایی یوروبسکت  2015 این نتایج در فرانسه به دست آمد:

لاتویا 73 - اسلوونی 66

یونان 75- بلژیک 54

اسپانیا 80 - لهستان 66


به این ترتیب در پایان روز نخست مرحله یک هشتم پایانی یورولیگ 205 علاوه بر فرانسه، لاتویا، یونان و اسپانیا هم به مرحله بعدی صعود کردند.

برنامه بازی‌های باقیمانده مرحله یک هشتم نهایی جام ملت‌های اروپا که امروز برگزار می‌شوند:

کرواسی - جمهوری چک

صربستان - فنلاند

لیتوانی - گرجستان

ضمن اینکه فردا ایتالیا هم در مرحله یک هشتم نهایی برابر حریف خود قرار می‌گیرد.


انتهای پیام/



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.